Vršovický klub ve spolupráci s jedním z hlavních partnerů, sázkovou kanceláří Fortuna, připravil pro příznivce možnost umístit za 499 korun do hlediště v Edenu plastovou figurínu s vlastní fotografií.
Pražané ve spolupráci s Fortunou, která je také titulárním sponzorem ligy, zatím na sedadla na jižní tribuně rozmístili tisíc figurín s podobiznami hráčů A-týmu v životní velikosti.
Postupně je budou nahrazovat obličeji jednotlivých fanoušků. Příznivci se do speciální akce mohou zapojit tím, že se přihlásí na webu https://fanousek.prihraj.cz/, nahrají svou fotografii na bílém pozadí a zaplatí "vstupné".
"Jsme rádi, že jsme se s klubem dokázali rychle domluvit a můžeme i pomoci. Částka bude z poloviny využita na výrobu figuríny, kterou si po skončení akce mohou fanoušci odnést na památku, 250 korun pak bude určeno na podporu a rozvoj mládežnické akademie Slavie Praha," uvedl v tiskové zprávě manažer sponzoringu Fortuny Marek Janoušek.
Fanoušci po rozmístění figurín získají fotku svého "dvojníka", kterého mohou vidět také během televizních přenosů. Prvních 200 příznivců navíc získá odměnu - slávistický dres na příští sezonu, sázenku od Fortuny, vstup na prohlídku klubového muzea v Edenu nebo další ceny.
Fanouškův dvojník může zůstat na místě nejen v zápase s Jabloncem, ale až do doby, kdy se opatření proti covidu-19 uvolní a do hlediště budou znovu smět skuteční diváci. Každý příznivec pak dostane zpět svou fotografii podepsanou od hráčů A-týmu.
Ligový mistr a lídr tabulky nabídl fanouškům možnost vystavit v hledišti i vlastnoručně vyrobené figuríny. Příznivci zároveň přes odbor přátel Slavie mohou na stadionu vyvěsit také vlajky.
Červenobílí mají v poslední době nejvyšší domácí návštěvnost v lize, v průměru v této sezoně na jejich zápasy v Edenu chodilo téměř 15 tisíc lidí.