FOTO Padlý Hlava a vítězný Jacobsen, to byly skoky v Ga-Pa

Lukáš Hlava se v Ga-Pa ocitl v nezáviděníhodné pozici nohama vzhůru. Podívejte se, jak se vedlo jeho soupeřům.
Wolfgang Loitzl těsně před tím, než se spustil z můstku v Ga-Pa.
Skok Severina Freund spojený s panoramatem německého zimního střediska Garmisch-Partenkirchenu.
Anders Jacobsen si letí pro druhé vítězství v druhém závodě Turné čtyř můstků...
..perfektně zvládl oba skoky...
Foto: Reuters
Sport Reuters Sport, Reuters
1. 1. 2013 17:45
Druhý díl skokanského Turné čtyř můstků se na Nový rok konal na můstku v německém Garmisch-Partenkirchenu.

Garmisch-Partenkirchen - Druhý díl skokanského Turné čtyř můstků se na Nový rok konal na můstku v německém Garmisch-Partenkirchenu.

Stejně jako v Oberstdorfu vyhrál Nor Anders Jacobsen. O vzrušení se postaral Lukáš Hlava, který v prvním kole nebezpečně spadl.

 

Právě se děje

před 15 minutami

Írán zatkl opozičního novináře Zama, spolupracoval podle něj se zahraničními tajnými službami

Íránské revoluční gardy oznámily, že zatkly íránského novináře Rúholláha Zama, který využíval komunikační aplikaci, aby posílil disent. Informoval o tom zpravodajský web BBC. Zam žil podle médií v exilu v Paříži. Okolnosti jeho zadržení jsou nejasné.

Šestačtyřicetiletý Zam, který je synem reformního duchovního Mohammada Alího Zama, byl podle revolučních gard dopraven do Íránu v rámci komplikované tajné operace. O jeho zatčení informovala íránská státní televize s tím, že krok představuje vítězství nad západními tajnými službami. Podle revolučních gard dostával novinář pokyny a ochranu od zpravodajských služeb Francie, Spojených států a Izraele. Jeho zadržení íránské úřady připsaly moderním a inovativním technikám, který byly využity k "oklamání" zahraničních tajných služeb.

Zam v minulosti odmítl, že by spolupracoval se zahraničními zpravodajskými službami. Novinář spravoval populární protivládní zpravodajský kanál Amadnews, kterému íránské úřady připisují podněcování protestů v letech 2017-2018 po sporných prezidentských volbách. Web sdílel videa z protestů, nelichotivé informace o íránských politicích a na šifrované komunikační aplikaci Telegram měl web 1,4 milionu sledujících. Íránské úřady uvedly, že kanál podněcoval násilné povstání, a následně jej zablokovaly. Později ale web začal fungovat pod jiným názvem.

Zdroj: ČTK
Další zprávy