reklama
 
 

O lístky na Německo je zájem, nevadí ani vysoká cena. Čekáme zisk v řádech milionů korun, zní z FAČR

12. 8. 2017
Na kvalifikační zápas Česka s Německem se dostanete za 890 až 2890 korun. Tři týdny před výkopem zbývají čtyři tisícovky lístků. "Utkání by mohlo vygenerovat zisk v řádech milionů korun," prozradil tiskový mluvčí české reprezentace Pavel Pillár.

Praha - Český národní tým se pokusí na samotném začátku září ještě zabojovat o postup na mistrovství světa v Rusku. Tým trenéra Karla Jarolíma vyzve v Edenu německou reprezentaci.

Na největší stadion v Česku se vejde 20 617 diváků a tři týdny před duelem se suverénním týmem české kvalifikační skupiny zbývá podle systému fotbalové asociace, který zajišťuje prodej vstupenek, zhruba 4300 volných lístků.

"První velmi silná vlna proběhla ihned po spuštění prodeje, dle zkušeností pak bude hlavní zájem fanoušků směřován do období posledních dvou týdnů před zápasem. Fanoušci reagují třeba i na nominace týmů," vysvětlil tiskový mluvčí reprezentace Pavel Pillár.

Vedení Fotbalové asociace ČR (FAČR) nastavilo ceny vstupenek na zápas proti úřadujícím mistrům světa a vítězům letošního poháru FIFA v rozmezí od 890 do 2890 korun.

Zbývá necelá čtvrtina lístků

Nejlevnější varianta je nabízená na místa za oběma brankami, nejdražší zase na hlavní a protější tribunu a lístky za 1890 korun jsou nabízeny do všech čtyř rohů stadionu. "Ceny jsou schvalovány Výkonným výborem FAČR. Podklady, včetně navržené cenové strategie, jsou připravovány představenstvem společnosti STES," popsal vznik obchodní strategie Pillár.

Kapacita stadionu je vzhledem k bezpečnostním opatřením pro reprezentační zápasy snížena. Martin Gregor z úseku komunikace FAČR prozradil, že na zápas s Německem šlo do oběhu zhruba 17 tisíc lístků. Zbytek vstupenek je vyhrazen pro partnery a sponzory národního týmu.

Reportér deníku Aktuálně.cz spočítal, že by zisk z vyprodaného stadionu před zdaněním mohl dosáhnout na částku okolo 34 milionům korun. "Obecně se dá říct, že utkání s Německem by mělo generovat zisk v řádech milionů korun," pokračoval Pillár.

Pořadatelé nejatraktivnějšího reprezentačního zápasu roku ale musí počítat s pronájmem stadionu vlastníka pražské Slavie, pořadatelskou službou. Naopak zisk se dá očekávat ještě z prodeje televizních práv.

Vyprodáno. Stadion ale plný nebyl

Česká reprezentace se v březnu poprvé v historii představila v Ústí nad Labem, kde hostila v přípravě Litvu. Oficiálně byl zápas na pětitisícovém stadionu vyprodán, ale z televizních záběrů bylo patrné, že by se na tamní městský stadion vešlo ještě poměrně dost diváků.

Fanoušci si po přípravném zápase na sociálních sítích stěžovali, že se lístky dostaly ke sponzorům, kteří ale do Ústí na zápas nepřijeli. "Vstupenky pro partnery a systém jejich distribuce jsme v rámci interních opatření řešili," připustil Pillár.

autor: David Janeczek | 12. 8. 2017

Související

    reklama
    reklama
    Komerční sdělení
    reklama

    Sponzorované odkazy

    reklama