"T-Mobile byl už v minulosti silným partnerem Sparty, v tuto chvíli se však stává jedním z těch nejdůležitějších," uvedl nový generální ředitel Sparty František Čupr. Kolik nový sponzor do klubové kasy pošle ale Pražané nezveřejnili. "Jedná se o dlouhodobou spolupráci, která je pro klub z ekonomického hlediska velice významná," dodal Čupr.
Dresy pro ligová utkání budou i nadále nést logo společnosti SazkaBet, s níž Sparta uzavřela v únoru 2017 dvouletý kontrakt. I tato smlouva byla neveřejná, nicméně podle zákulisních informací měla Spartě přinést kolem 20-30 milionů korun ročně. V pohárových zápasech ovšem Sparta až dosud hrála v trikotech bez reklamy, neboť některé země zakazují propagaci loterijních a sázkových společností.
Zajímavostí je, že "pohárové" dresy Sparty s logem T-Mobile se vizuálně mírně podobají trikotům německého giganta Bayernu Mnichov. Ten ale na rozdíl od pražské Sparty neobléká Nike, nýbrž německý oděvní gigant Adidas. Rozdíl je samozřejmě i v barvě dresu, byť oba kluby vyznávají jako hlavní barvu odstíny červené, a grafických detailech.
Stejného sponzora měly Sparty a Bayern už v minulosti, oba kluby totiž podporovala automobilka Opel. S letenským klubem ale ukončila spolupráci v roce 1999 a s Bayernem o čtyři roky později.
Současné dresy Sparty a Bayernu si můžete porovnat níže.