Praha - Škoda Auto bude dál hlavním sponzorem legendární cyklistické Tour de France. Automobilka s vedením cyklistického závodu podepsala smlouvu, která prodlužuje partnerství o další čtyři roky (2008-2011).
Kontrakt o partnerství byl podepsán s organizátorem Tour, společností A.S.O. (Amaury Sport Organisation).
Automobilka vstupuje do další fáze sponzoringu navzdory dopingovým aférám, které slavný závod provázejí v posledních letech, právě v těch, kdy se mladoboleslavská značka takto zviditelňuje.
- Tour de France: Méně hvězd a stín dopingu
Netradiční start, ale také méně hvězd a stín dopingu provází letošní Tour de France, nejznámější cyklistické klání na světě. - Doping na Tour: Celníci udělali velký zátah
Celní úředníci v pondělí zastavili a prohledali vozidla tří týmů účastnících se cyklistické Tour de France.
"Naše pokračující angažmá v cyklistice v čele s partnerstvím s Tour de France je dalším krokem naší dlouhodobé koncepce spojovat se s těmi nejlepšími," uvedl Martin Lauer, vedoucí podnikové komunikace Škoda Auto.
Partnerství s Tour de France obsahuje zároveň podporu dalších závodů v rámci Francie a Belgie pořádaných organizací A.S.O., jehož součástí je například známý závod Paříž Roubaix. Díky aktivitám zahraničních zastoupení Škoda Auto se mladoboleslavská automobilka angažuje od loňského roku rovněž v rámci závodu Giro d´Italia.
Škoda podobným způsobem jako Tour De France podporuje ještě lední hokej.