Tuto sezonu proto zámořská soutěž zvýšila své úsilí v a na pomoc si vzala hráče. Každý tým si podle deníku zvolil mezi hokejisty svého "obchodního zástupce", jenž zprostředkovává zpětnou vazbu a nápady od svých spoluhráčů.
Daily News cituje "obchodního zástupce" Los Angelse Kings, Alyna Mc Cauleyho, jenž vysvětluje svůj úkol takto: "Jde o to najít způsob, jak my jako hráči můžeme nejlépe využít svůj čas ke zvýšení příjmů."
Řeší se prý maličkosti i zásadní věci - tedy například který z McCauleyho spoluhráčů je mediálně známý, a tudíž nejvhodnější pro rozhovor během přenosu i po něm, stejně jako zda a jak mohou hráči Kings zlepšit určité marketingové snahy.
McCauley na tomto projektu spolupracuje s místopředsedou LA Kings pro komunikaci, Michaelem Altierim.
Losangeleský list rovněž přináší námitku jeho spoluhráče a respektovaného veterána Craiga Conroye, jenž hraje NHL již 11 let: "Rádi bychom propagovali týmy, ale NBA propaguje své hráče."
Podle Conroye mohou fanoušci snadněji najít vztah k osobnostem, než k týmům. Opravdu dobří hráči prý hokejové příznivce přitahují.
Uvádí to na příkladu: Někdo například není fanouškem Kings, ale obdivuje Joea Sakica. Pakliže se tento hokejista náležitě zpropaguje, dotyčný kvůli němu zavítá na zápas Los Angeles proti Coloradu, za nějž Sakic nastupuje.