Klíčovou změnou bude sloučení poháru s projektem Autoklob Peugeot Rallye Talent. Proti stávajícímu systému bude nový talentovaný jezdec ve věku do 25 let vybrán v každé sezoně z pohárových účastníků.
Jako nejlepší z juniorů pojede závěrečný podnik poháru "208 Rallye Cup", který pořádá Peugeot Sport ve Francii. Touto poslední soutěží francouzského šampionátu bývá zpravidla velmi sledovaná Rallye du Var.
Další novinkou bude zařazení šestého podniku do hodnocení seriálu. Rychlé Peugeoty tedy odstartují už na "Valašce" a vzhledem k termínu francouzského podniku skončí při Barum rallye, na které budou body za umístění násobené koeficientem 1,5.
Vklad pro účastníky poháru se sice zvyšuje na 20 000 Kč, ale více financí bude rozděleno do prize money. Jezdci si mezi sebou rozdělí ještě víc než letos, kdy celkové odměny činily půl milionu korun.
"Více peněz na odměnách a více zařazených závodů určitě všichni přivítají, ovšem zakončení sezony na francouzské rallye, v kolébce pohárového soutěžení značky Peugeot, bude určitě splněním velkého snu každého jezdce," domnívá se Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.