Bezmála devět miliard za pět let. Arsenal podepsal pohádkovou smlouvu s Adidasem

ČTK ČTK
8. 10. 2018 14:15
Fotbalový Arsenal bude nově oblékat Adidas, jenž nahradí Pumu. Nový kontrakt bude třetí nejhodnotnější ve světe fotbalu.
Pumu na dresech Arsenalu od příští sezony nahradí Adidas.
Pumu na dresech Arsenalu od příští sezony nahradí Adidas. | Foto: Reuters

Londýn - Fotbalisté Arsenalu změní od příští sezony značku dresů, od července roku 2019 nahradí Pumu jiný německý výrobce Adidas. Podle britských médií dostane londýnský klub za pět let 300 milionů liber (8,8 miliardy korun), což ze smlouvy dělá třetí nejhodnotnější kontrakt týkající se dresů v historii fotbalu.

Fotbalisté Arsenalu hrají v dresech Puma od roku 2014. Rok po svém příchodu do klubu k rukavicím s logem dravé šelmy v roce 2016 přešel i český brankář Petr Čech, jenž předtím deset let chytal v adidasech.

Arsenal naposledy hrál v dresech s třemi pruhy v letech 1986-1994, poté následovaly dvě dekády s Nike. Nový kontrakt s Adidasem na 60 milionů liber ročně ve fotbalovém světě předčily jen Barcelona s Nike (140 milionů liber ročně) Manchester United s Adidasem (75).

Puma by se po vypršení smlouvy s Arsenalem měla stát od příští sezony za 50 milionů liber ročně dodavatelem vybavení pro mistrovský Manchester City.

 

Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám, prosím, vědět prostřednictvím kontaktního formuláře. Děkujeme!

Právě se děje

před 46 minutami

Síť hobbymarketů Bauhaus v Česku spustila svůj e-shop

Síť hobbymarketů Bauhaus dnes v Česku spustila e-shop. Nabízí doručení domů i vyzvednutí v prodejně. Provoz internetového obchodu společnost připravovala od roku 2020. Firma to oznámila v tiskové zprávě.

V e-shopu Bauhausu je v současné době dostupných zhruba 40 000 produktů. Nabídku bude firma postupně rozšiřovat, a to i o zboží vlastních značek jako Swingcolor, Gardol nebo Probau. Internetový prodej je podle vedoucího oddělení E-business ve společnosti Bauhaus Václava Ptáčníka v dnešní době nezbytností.

Uvedl, že český zákazník je zvyklý na vysoké standardy, proto se firma podle něj rozhodla pro lokální řešení. "Z tohoto pohledu pro nás pozdější spuštění e-shopu může být paradoxně benefitem, protože jsme mohli k realizaci využít ty nejmodernější technologie. Díky tomu nejen smažeme jistý technologický dluh, který jsme měli, ale dokážeme nabídnout něco navíc," řekl Ptáčník.

Zdroj: ČTK
Další zprávy