Praha - Tomáše Řepku budou fotbaloví fanoušci po průšvihu s propagací nové knihy (více čtěte ZDE) vídat pravidelně na televizních obrazovkách. Bývalý fotbalista se objeví v reklamním spotu piva Krušovice.
Hlavní značka koncernu Heineken v České republice připravuje novou kampaň, jejíž motto je "Buď jsi král, nebo ne". Informoval o tom server mediář.cz.
Reklamní spot se točil tento týden v hostinci Šalanda v Rakovníku a režisér Tomáš Řehořek obsadil do jedné z rolí právě Tomáše Řepku.
Kampaň bude podle webu zaměřena na milovníky piva ve věku od 35 let výš. Protagonisty kampaně chce pivovar představovat jako hrdiny všedního dne, kteří každý den musí rozhodovat v nejrůznějších, byť běžných situacích jako je třeba cesta po dálnici D1.
U hrdinů coby králů přitom bude značka vyzdvihovat různé pozitivní vlastnosti. Například odvahu, když jeden z hrdinů vezme u výčepu poslední pivo Řepkovi, který hraje sám sebe. Kampaň má odstartovat v polovině dubna a trvat přibližně měsíc.