Uhrin má pocit, že Boleslav hraje dobrý fotbal. Tohle je promrhaná šance, řekl po vyřazení

ČTK Sport ČTK, Sport
4. 8. 2017 8:04
Mladá Boleslav selhala v Albánii, ztratila náskok a evropské poháry si opět nezahraje. Její kouč Dušan Uhrin mladší si přesto myslí, že tým hraje dobrý fotbal.
Dušan Uhrin mladší.
Dušan Uhrin mladší. | Foto: Milan Kammermayer

Elbasan - Dušan Uhrin mladší byl strůjcem prvního velkého úspěchu fotbalistů Mladé Boleslavi v podobě postupu do hlavní fáze Poháru UEFA a po jedenácti letech měl být tím, kdo znovu dostane tým z města automobilů přes předkola. Dlouho se zdálo, že se mu to povede, jeho tým měl 3. předkolo se Skënderbeu Korcë velmi dobře rozehrané. Jenže pak přišel kolaps, zbytečně inkasované góly a už šesté vypadnutí v předkolech za sebou.

"Každé vypadnutí je špatné a je jedno, jakým způsobem. Tohle ale beru jako promrhanou šanci. My jsme vedli, měli jsme to dobře rozehrané, ale pokazili jsme si to sami," prohlásil Uhrin po odvetě v Albánii.

Do ní jeho svěřenci nastupovali po domácí výhře 2:1. Navíc už po 18 minutách dal gól Adam Jánoš. Jenže pak přišel penaltový faul Lukáše Pauscheka a domácí srovnali. Sedm minut před koncem pak tečovanou střelou zařídili prodloužení a nakonec uspěli při penaltovém rozstřelu 4:2.

"Utkání jsme si zbytečně pokazili. Vedli jsme 1:0, udělali jsme ale stupidní penaltu a pak dostali podobný gól jako doma a dovolili soupeři dvojzápas otočit. Přesto jsme tam ještě měli šance na to sami rozhodnout," hodnotil devětačtyřicetiletý kouč.

"Pozitivní je, že jsme hráli aktivně až do konce. Soupeř byl kvalitní, zlobil nás, ale my také zlobili jeho. Měli jsme tam proměnit některou šanci v závěru a bylo by to hotové. Třeba v 90. minutě jsme měli obrovskou šanci, kdy Mareš střílel do tyče," připomněl.

"Celkově to ale bylo spíš o chybách vzadu. Každé utkání jsme dali gól, takže o koncovce to tolik není. Spíš nesmíme vzadu dělat tyhle chyby, které soupeř trestá. Opakuje se to už od přípravy, i když se neustále zlepšujeme," míní Uhrin.

I kvůli tomu vrátil do sestavy stopera Patrizia Stronatiho, který byl v minulém týdnu krátkodobě přeřazen do B-týmu. Nyní mu dal Uhrin další šanci. "Byl přeřazen z nějakých důvodů a z druhých důvodů mohl zase přijít k mužstvu. Musel se trochu probudit. Pomohlo to a dnes hrál perfektně. Měl trochu zamotanou hlavu ze spekulací a tohle, že jsem ho na chvilku přeřadil, mu jen pomohlo," vysvětlil Uhrin.

Mladá Boleslav se ze šoku nemůže dlouho vzpamatovávat, protože už v pondělí ji čeká důležitý domácí zápas se Spartou. Ta rovněž vypadla ve 3. předkole a půjde tak o duel zklamaných celků, které mají co napravovat. "Musíme se soustředit už jen na to pondělí a na ligu. Máme kvalitní mužstvo, hrajeme dobrý fotbal, bohužel nám teď dvě utkání za sebou nevyšla. Ale musíme zvednout hlavu a jít dál," dodal Uhrin.

 

Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám, prosím, vědět prostřednictvím kontaktního formuláře. Děkujeme!

Právě se děje

před 1 hodinou

Dálnice D11 z Hradce do Jaroměře se autům otevře 17. prosince

Dokončovaný úsek dálnice D11 z Hradce Králové do Jaroměře se motoristům otevře 17. prosince. Stát bude 4,1 miliardy korun bez DPH. Jde o největší současnou stavbou na území Královéhradeckého kraje, řekl ředitel Ředitelství silnic a dálnic Radek Mátl. Na úseku u Smiřic se v sobotu konal den otevřených dveří.

"Za necelé tři měsíce po dálnici budou jezdit auta. Diskutujeme dnes s lidmi přípravy silnic. Je to samozřejmě trochu sebeprezentace, ale chceme ukázat, že příprava a stavba dálnice není jednoduchá," řekl Mátl.

Stavba je rozdělena na dva úseky z Hradce Králové do Smiřic a ze Smiřic do Jaroměře. Stavba trasy do Jaroměře začala v dubnu 2019, z Hradce do Smiřic se buduje od února 2019.

"My jsme dokonce zrychlili, stavba se měla otevírat až v příštím roce během průběhu léta, podařilo se nám se zhotovitelem vyjednat zkrácení lhůty o osm měsíců. Příprava dálnice trvá daleko déle, to jsou někdy i desítky let," řekl Mátl. Šest až deset let příprava podle Mátla zabere vždycky.

D11 z Prahy do Hradce Králové a na státní hranici s Polskem začal stát budovat v roce 1978 a od roku 2017 dálnice končí v Hradci Králové. Z plánovaných 154 kilometrů dálnice se jezdí zhruba po 91 km. Stavba z Hradce do Jaroměře navazuje na úsek dálnice z Hradce Králové, měří 22,4 kilometru. Vede podél současné silnice první třídy na Jaroměř a Náchod. Za Jaroměří se napojí na silnici I/37.

Zdroj: ČTK
Další zprávy