Bony není na prodej, trvají na svém ve Swansea

Sport Sport
1. 12. 2014 22:00
I když se kolem hvězdy Swansea City, kanonýra Wilfrieda Bonyho, točí zájemci ze špičkových anglických klubů, podle kouče velšského týmu Garryho Monka v lednovém přestupovém termínu jeho dres neopustí.
Wilfried Bony slaví gól za Swansea
Wilfried Bony slaví gól za Swansea | Foto: Reuters

Swansea - I když se kolem hvězdy Swansea City, kanonýra Wilfrieda Bonyho, točí zájemci ze špičkových anglických klubů, podle kouče velšského týmu Garryho Monka v lednovém přestupovém termínu jeho dres neopustí.

Bony dal v kalendářním roce 2014 nejvíc branek ze všech hráčů Premier League, když se do branky soupeřů "Swans" trefil 18krát.

25letý hráč z Pobřeží slonoviny dal v právě probíhající sezoně zatím šest branek, pro ostatní kluby prý prostě není k mání.

"Aby kamkoliv odešel, museli by za něj zaplatit astronomickou částku. Nejsme klub, který prodává hráče, nepotřebujeme to. Vážíme si našich hráčů a oni si stejně tak váží i nás," uvedl Monk pro BBC.

Bony přišel do Swansea loni za klubový přestupový rekord 12 milionů liber (více než 400 mil. Kč) z nizozemského Vitesse Arnhem. Reprezentant Pobřeží slonoviny hrál v letech 2009 až 2011 i za pražskou Spartu, v jejímž dresu dal 27 branek.

V říjnu Bony o rok prodloužil svoji stávající smlouvu ve Swansea, která ho tak má na Liberty Stadium udržet až do roku 2018. O kanonýra podle britských médií projevili zájem zástupci Arsenalu, Liverpoolu i Tottenhamu.

 

Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám, prosím, vědět prostřednictvím kontaktního formuláře. Děkujeme!

Právě se děje

před 2 hodinami

Dálnice D11 z Hradce do Jaroměře se autům otevře 17. prosince

Dokončovaný úsek dálnice D11 z Hradce Králové do Jaroměře se motoristům otevře 17. prosince. Stát bude 4,1 miliardy korun bez DPH. Jde o největší současnou stavbou na území Královéhradeckého kraje, řekl ředitel Ředitelství silnic a dálnic Radek Mátl. Na úseku u Smiřic se v sobotu konal den otevřených dveří.

"Za necelé tři měsíce po dálnici budou jezdit auta. Diskutujeme dnes s lidmi přípravy silnic. Je to samozřejmě trochu sebeprezentace, ale chceme ukázat, že příprava a stavba dálnice není jednoduchá," řekl Mátl.

Stavba je rozdělena na dva úseky z Hradce Králové do Smiřic a ze Smiřic do Jaroměře. Stavba trasy do Jaroměře začala v dubnu 2019, z Hradce do Smiřic se buduje od února 2019.

"My jsme dokonce zrychlili, stavba se měla otevírat až v příštím roce během průběhu léta, podařilo se nám se zhotovitelem vyjednat zkrácení lhůty o osm měsíců. Příprava dálnice trvá daleko déle, to jsou někdy i desítky let," řekl Mátl. Šest až deset let příprava podle Mátla zabere vždycky.

D11 z Prahy do Hradce Králové a na státní hranici s Polskem začal stát budovat v roce 1978 a od roku 2017 dálnice končí v Hradci Králové. Z plánovaných 154 kilometrů dálnice se jezdí zhruba po 91 km. Stavba z Hradce do Jaroměře navazuje na úsek dálnice z Hradce Králové, měří 22,4 kilometru. Vede podél současné silnice první třídy na Jaroměř a Náchod. Za Jaroměří se napojí na silnici I/37.

Zdroj: ČTK
Další zprávy