Pedro Horrillo absolvoval dvakrát Tour, osmkrát Vueltu a třikrát Giro. To poslední (v roce 2009) se mu málem stalo osudným. V osmé etapě se zřítil do desítky metrů hluboké rokle a s mnohačetnými zraněními byl dva dny byl v kómatu.
K cyklistice se pak ale vrátil, i když už nezávodí. Dělal tiskového mluvčího profesionální stáje a sportovního novináře. Na Tour de France spolupracuje s týmem české automobilky Škoda a řídí jedno z aut, ze kterého ukazuje krásy a zajímavosti závodu hostům této firmy.
"Tour není zdaleka jen cyklistický závod," vysvětluje. "Je to velký sportovní cirkus, jehož součástí jsou i reklamní a marketingové akce, jako třeba známá karavana, která jede před pelotonem," říká. Kromě toho patří k Tour také nejrůznější programy pro hosty firem, které jsou hlavními sponzory závodu.
Právě díky Škodovce a s pomocí Pedra Horrilla jsme nahlédli do zákulisí nejslavnějšího cyklistického závodu na světě. Jak to tam vypadá, najdete ve fotogalerii u tohoto článku.
Škoda Auto je oficiálním partnerem Tour de France, pro potřeby závodu letos poskytla na 250 automobilů.