Vyhrocená série Sparta-Brno: Souboj kotlů i tvrdých mužů

Vyhrocená série Sparta-Brno: Souboj kotlů i tvrdých mužů
Hráče a fanoušky Komety přivítali sparťané transparentem "My jsme Sparta, vy nejste nic". I z toho je vidět, jaká rivalita mezi oběma kluby panuje.
Brněnští příznivci mají pověst snad těch nejlepších a do Prahy jich znovu přijelo několik stovek.
Komeťáci umějí vytvořit opravdu pekelnou atmosféru.
Není divu, že některým je pak horko tak, že ani nepotřebují příliš oblečení.
Foto: Eduard Erben
Sport Sport
18. 3. 2012 12:10

V pátém čtvrtfinálovém utkání se hokejistům Brna podařilo zvítězit na ledě Sparty 3:1. Kometa tak vede v sérii 3:2 a už v pondělí může rozhodout o svém překvapivém postupu do semifinále.

 

Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám, prosím, vědět prostřednictvím kontaktního formuláře. Děkujeme!

Právě se děje

před 1 hodinou

Dálnice D11 z Hradce do Jaroměře se autům otevře 17. prosince

Dokončovaný úsek dálnice D11 z Hradce Králové do Jaroměře se motoristům otevře 17. prosince. Stát bude 4,1 miliardy korun bez DPH. Jde o největší současnou stavbou na území Královéhradeckého kraje, řekl ředitel Ředitelství silnic a dálnic Radek Mátl. Na úseku u Smiřic se v sobotu konal den otevřených dveří.

"Za necelé tři měsíce po dálnici budou jezdit auta. Diskutujeme dnes s lidmi přípravy silnic. Je to samozřejmě trochu sebeprezentace, ale chceme ukázat, že příprava a stavba dálnice není jednoduchá," řekl Mátl.

Stavba je rozdělena na dva úseky z Hradce Králové do Smiřic a ze Smiřic do Jaroměře. Stavba trasy do Jaroměře začala v dubnu 2019, z Hradce do Smiřic se buduje od února 2019.

"My jsme dokonce zrychlili, stavba se měla otevírat až v příštím roce během průběhu léta, podařilo se nám se zhotovitelem vyjednat zkrácení lhůty o osm měsíců. Příprava dálnice trvá daleko déle, to jsou někdy i desítky let," řekl Mátl. Šest až deset let příprava podle Mátla zabere vždycky.

D11 z Prahy do Hradce Králové a na státní hranici s Polskem začal stát budovat v roce 1978 a od roku 2017 dálnice končí v Hradci Králové. Z plánovaných 154 kilometrů dálnice se jezdí zhruba po 91 km. Stavba z Hradce do Jaroměře navazuje na úsek dálnice z Hradce Králové, měří 22,4 kilometru. Vede podél současné silnice první třídy na Jaroměř a Náchod. Za Jaroměří se napojí na silnici I/37.

Zdroj: ČTK
Další zprávy