Slavia má nového generálního partnera

ČTK
25. 7. 2006 10:46
Praha - Novým generálním partnerem fotbalové Slavie Praha se stal letecký dopravce Travel Service.

Slavia se s vedením firmy dohodla na ročním kontraktu s opcí a hráči tak budou na dresech propagovat obchodní značku SmartWings, která zastřešuje nízkorozpočtové linky do evropských metropolí. 

Partner, který ve Slavii vystřídal jinou leteckou společnost ČSA, bude oficiálně představen ve středu na předsezonní tiskové konferenci.

"Spolupráce si velmi vážíme. Travel Service je významná a prestižní společnost. Věříme, že pro obě strany bude následující sezona přínosem," uvedl generální ředitel Slavie Vladimír Leška. 

Podle dobře informovaných zdrojů by Travel Service měl do pokladny Slavie přinést nejméně 15 milionů korun, ale obě strany se rozhodly částku nezveřejnit.

"Oproti minulé sezoně jsme si výrazně polepšili. Jsme spokojeni a více to komentovat nebudeme," řekl dnes ČTK tiskový mluvčí klubu Alexander Kliment. 

Spokojen je také Roman Vik, generální ředitel Travel Service. "Jsme potěšeni, že si Slavia vybrala ze všech nabídek na partnerství právě nás v době tak silného konkurenčního boje, který na poli letecké dopravy panuje. Od partnerství s klubem očekáváme výrazné zviditelnění značky SmartWings," řekl Vik pro webové stránky Slavie.

 

Právě se děje

Další zprávy