FOTO Život po formuli 1? Le Mans, Japonsko i DJ

S koncem závodění ve formuli 1 kariéra jezdců obvykle nekončí. Kam se poděly piloti F1 z poslední let se dozvíte v naší galerii.
Vytrvalostní závody jsou vůbec místem vysoké koncentrace bývalých jezdců formule 1.  Brazilec Luca di Grassi, který pojede v Audi, byl v roce 2010 pilotem týmu Virgin. Kromě práce pro továrnu v Ingolstadtu je testovacím jezdcem nové elektrické Formule E.
Sébastien Buemi jezdil tři roky za Toro Rosso, ale protože se nijak výrazně neprosadil, byl najednou ve 23 letech "důchodcem". Poslední dva roky je testovačem Red Bullu a kromě toho členek týmu, který má vrátit Toyotu na piedestal v Le Mans.
Sympatický Nick Heidfeld skončil ve formuli 1 v roce 2011 po neúspěšném pokusu nahradit u Lotusu zraněného Roboetra Kubicu. Od té doby také on závodí s prototypy, pilotuje stroj elitní třídy LMP1 v barvách stáje Rebellion Racing.
Belgický jezdec Jerome d'Ambrosio má na svém kontě rovných 20 Grand Prix, naposledy se svezl předloni v Lotusu. Se stejným týmem teď spolupracuje jako testovač a závodní instinkty si tříbí v novém "gétéčku" Bentley Continental GT3.
Foto: Porsche Presse
Radek Vičík Radek Vičík
16. 4. 2014 6:00
S koncem závodění ve formuli 1 kariéra jezdců obvykle nekončí. Kam se poděly piloti F1 z poslední let se dozvíte v naší galerii.

Praha - O víkendu začíná v britském Silverstone další ročním MS ve vytrvlaostních závodech (WEC), v němž se do světa sportovních prototypů po dlouhý letech vrací expilot formule 1 Mark Webber. Kde našli uplatnění další závodníci, kteří se světem Grand Prix byť jen mihli od roku 2010?

Facebooková stránka autora: Radek Vičík - Aktuálně.cz

 

Právě se děje

Další zprávy