Je ředitelem společnosti epojisteni.cz, firmy, která se v létě 2016 stala na dva roky titulárním sponzorem nejvyšší české fotbalové soutěže.
Firma, jež v té době spadala do skupiny napojené na vlastníka Jana Bartu, využila zapeklité situace, do níž se na startu ročníku 2016/17 ligová soutěž dostala.
Předchozí titulární sponzor Synot vypověděl předčasně smlouvu a Miroslav Pelta marně hledal náhradu. Zájemci ze sázkařského segmentu trhu byli totiž blokováni exkluzivitou, kterou měl u ligy ještě na dva roky zajištěna společnost Tipsport.
Spekuluje se, že firma epojisteni.cz získala dvouletá práva na obrandování ligy velmi levně, zhruba za částku 25 milionů korun ročně. Známost značky pak po spojení s fotbalem stoupla v průběhu několika měsíců trojnásobně.
Dušan Šenkypl přednesl několik návrhů na zvýšení transparentnosti soutěže: zveřejnění platů hráčů či finančních toků od STES ke klubům, navrhl zřízení funkce fanouškovského ambasadora či vybavení rozhodčích mikrofony.