V Turecku nedohráno. Trenéra Besiktase zranili fanoušci Fenerbahce

ČTK Sport ČTK, Sport
19. 4. 2018 22:24
Odveta semifinále Tureckého poháru mezi istanbulskými fotbalovými kluby Besiktas a Fenerbahce ve čtvrtek zůstala nedohrána. Při řádění fanoušků byl zraněn na hlavě trenér Besiktase Senol Günes, jehož trefila sedačka hozená ze sektoru Fenerbahce. Bývalý reprezentační kouč musel vyhledat lékařské ošetření, na temeni má pět stehů. Zápas byl v 59. minutě předčasně ukončen za stavu 0:0. První duel skončil 2:2, a pokud bude dnešní odveta u "zeleného stolu" přisouzena Besiktasi, postoupí do finále proti Belediyesporu. O trofej se bude hrát 14. května v Diyarbakiru.
Zraněný kouč Besiktase Senol Günes.
Zraněný kouč Besiktase Senol Günes. | Foto: ČTK
 

Pokud jste v článku zaznamenali chybu nebo překlep, dejte nám, prosím, vědět prostřednictvím kontaktního formuláře. Děkujeme!

Právě se děje

před 2 hodinami

Dálnice D11 z Hradce do Jaroměře se autům otevře 17. prosince

Dokončovaný úsek dálnice D11 z Hradce Králové do Jaroměře se motoristům otevře 17. prosince. Stát bude 4,1 miliardy korun bez DPH. Jde o největší současnou stavbou na území Královéhradeckého kraje, řekl ředitel Ředitelství silnic a dálnic Radek Mátl. Na úseku u Smiřic se v sobotu konal den otevřených dveří.

"Za necelé tři měsíce po dálnici budou jezdit auta. Diskutujeme dnes s lidmi přípravy silnic. Je to samozřejmě trochu sebeprezentace, ale chceme ukázat, že příprava a stavba dálnice není jednoduchá," řekl Mátl.

Stavba je rozdělena na dva úseky z Hradce Králové do Smiřic a ze Smiřic do Jaroměře. Stavba trasy do Jaroměře začala v dubnu 2019, z Hradce do Smiřic se buduje od února 2019.

"My jsme dokonce zrychlili, stavba se měla otevírat až v příštím roce během průběhu léta, podařilo se nám se zhotovitelem vyjednat zkrácení lhůty o osm měsíců. Příprava dálnice trvá daleko déle, to jsou někdy i desítky let," řekl Mátl. Šest až deset let příprava podle Mátla zabere vždycky.

D11 z Prahy do Hradce Králové a na státní hranici s Polskem začal stát budovat v roce 1978 a od roku 2017 dálnice končí v Hradci Králové. Z plánovaných 154 kilometrů dálnice se jezdí zhruba po 91 km. Stavba z Hradce do Jaroměře navazuje na úsek dálnice z Hradce Králové, měří 22,4 kilometru. Vede podél současné silnice první třídy na Jaroměř a Náchod. Za Jaroměří se napojí na silnici I/37.

Zdroj: ČTK
Další zprávy