Camp Nou je s kapacitou 99 tisíc největším stadionem v Evropě a od svého vzniku v roce 1957 nikdy nebyl pojmenován po některém ze sponzorů. "Poprvé bude mít někdo možnost mít po sobě pojmenován Camp Nou a peníze půjdou na pomoc všem, ne jen Barceloně," citovala agentura AP viceprezidenta klubu Jordiho Caronera.
Klub původně plánoval prodat marketingová práva na Camp Nou až v sezoně 2023/2024. Vedení Barcelony si od smlouvy na 25 let slibovalo zisk 300 milionů eur (asi 8,2 miliardy korun), které by byly využity ke zmodernizování stadionu a tréninkových center.
Podle Cardonera, který se sám zotavil z nákazy covid-19, se na plánu katalánského celku nic nemění, vedení se pouze rozhodlo dát stadion k dispozici na dobrou věc. "Camp Nou volá SOS. Budeme naslouchat všem nabídkám, protože chceme přispět co nejvyšší částkou. Budoucí partner ale musí sdílet stejné hodnoty jako my," prohlásil.
Cardoner přiznal, že vedení se inspirovalo v rozhodnutí z roku 2006, kdy Barcelona začala nastupovat s logem UNICEF. Katalánský klub do té doby na dresech sponzora nenosil. Od roku 2011 byl charitativní fond na dresech nahrazen klasickými sponzory.