Woods se vrátil i do reklamy. Poslouchá mrtvého otce

Sport Sport
8. 4. 2010 17:31
Dvojitý návrat Tigera Woodse: ke golfu i do reklamy
Foto: Reuters

New York - Firma Nike, hlavní sponzor Tigera Woodse, odvysílala první reklamní šot s nejlepším golfistou světa od jeho aféry s milenkami, kvůli níž přerušil svou kariéru.

V reklamním černobílém spotu k mlčícímu Tigeru Woodsovi "promlouvá" jeho zesnulý otec Earl.

Slova Earla Woodse, který zemřel v roce 2006 a který měl také pověst sukničkáře, se přitom jakoby vztahují k nedávné aféře jeho syna. "Chci zjistit, co sis myslel. Chci zjistit, jak se cítíš. A jestli ses z toho poučil," říká Woodsův otec na archivní nahrávce. Kamera přitom ve statickém černobílém záběru zabírá golfistův vážný obličej.

Odbornice na reklamu Barbara Lippertová v televizní stanici CBS označila spot za intenzivní, strašidelný a cynický. "Pohled na něj tak trochu nahání hrůzu. Nevíte, kde vlastně je, jestli na jiném světě nebo jinde," uvedla.

Youtube video
Youtube video | Video: youtube.com

Reklama přichází v době, kdy se Woods vrací i ke hře. Jeho comeback je tou nejlepší zprávou nejen pro golfové fanoušky, ale také pro činovníky Asociace profesionálních golfistů PGA a především televizní stanice, které budou ode dneška do neděle The Masters vysílat.

První major turnaj sezony totiž bude suverénně nejsledovanější golfovou akcí historie, mediální experti dokonce předpovídají, že by Woodsův comeback na greeny mohl ve sledovanosti trumfnout i letošní Super Bowl i finále hokejového turnaje ve Vancouveru.

Čtěte také:  
Woods se vrací. Bude hrát už v dubnu na Masters
Návrat záletníka Woodse bude trhat televizní rekordy
Woods bude podle Obamy stále fantastický golfista
Woods: Z návratu jsem nervózní. Pomohl by mi potlesk
Woods se chystá na Masters. Diváci ho bouřlivě uvítali

Podle slov jeho soupeřů a golfových expertů je Woods ve výborné formě, takže bude moci útočit na svůj pátý triumf na Masters a celkově patnáctý na majorech.

 

Právě se děje

Další zprávy