FOTO Sponzoři v motosportu: Erotika, Paris Hilton i pohřby

Když se v roce 1977 objevila na monopostu F1 Hesketh jen lehce oděná vnadná dívka, způsobilo to velký poprask. Prohlédněte si další opravdu zvláštní sponzory všech možných motoristických závodů.
Podobně rušno bylo v boxech GP Valencie silničních motocyklů v roce 2011, když do nich zavítala Paris Hilton. Bohatá dědička hotelového impéria si totiž v tom roce usmyslela sponzorovat tým ve třídě do 125 ccm, jehož největší hvězdou byl Maverick Viňales.
Italský pilot F1 Arturo Merzario se nebál žádných peněz, takže roku 1979 si na domácí Grand Prix v Monze nechal na zadní spoiler namalovat logo místní pohřební služby. Jen pro informaci, Merzario se dnes i ve svých 70 letech stále těší výbornému zdraví.
Když McLaren F1 před 18 lety vyhrál slavnou čtyřiadvacetihodinovku v Le Mans, radovali si z toho také v Japonsku. Tamní klinika Tokyo Ueno Clinic byla hlavní sponzorem. Snad piloti Yannick Dalmas, Masanori Sekija a JJ Lehto nepotřebovali její služby  - specializuje se totiž na plastiky nejintimnějších partií pánského těla.
Jak už říkal Sigmund Freud, sex hýbe světem. Proto bylo jen otázkou času, kdy se v NASCAR objeví reklama na Viagru. V typické modré barvě tohoto "pánského" léku jezdil na začátku tohoto tisíciletí Mark Martin. O tom že by pilulku bral, nejsou žádné důkazy, ale výdrž má - jezdí i teď v 54 letech.
Foto: F1archive.com
Sport Sport
10. 8. 2013 10:00
Sehnat peníze na motoristický sport bylo těžké v každé době. Podívejte se, jací prapodivní sponzoři se objevili na monopostech formule 1, vozech NASCAR i závodní motorce.

Praha - Sehnat peníze na motoristický sport bylo těžké v každé době. Podívejte se, jací prapodivní sponzoři se objevili na monopostech formule 1, vozech NASCAR i závodní motorce.

 

Právě se děje

před 1 hodinou

Facebook zvýšil čtvrtletní zisk, tržby překonaly očekávání. Dařilo se i Amazonu či Googlu

Americká společnost Facebook, která provozuje stejnojmennou sociální síť, ve třetím čtvrtletí meziročně zvýšila čistý zisk o zhruba 29 procent na 7,85 miliardy dolarů (184 miliard Kč). Oznámila to dnes firma. Její tržby překonaly očekávání analytiků, protože nárůst využívání internetu v době koronavirové krize podpořil její příjmy z reklamy.

Tržby americké společnosti Alphabet, která je majitelem internetové firmy Google, stouply ve třetím čtvrtletí meziročně na 46,17 miliardy dolarů (bilion Kč) ze 40,5 miliardy dolarů, což znamená návrat k růstu. Překonaly odhady analytiků, když se díky přílivu inzerentů dařilo kanálu YouTube, ale i cloudovým službám.

Tržby internetového prodejce Amazon stouply ve třetím čtvrtletí o 37 procent na 96,15 miliardy dolarů (2,3 bilionu Kč) a překonaly odhady. Firma dnes sdělila, že čeká díky pokračování pandemie, kvůli níž mnoho lidí přesouvá nákupy na síť, meziroční růst mezi 28 a 38 procenty i v aktuálním čtvrtletí. Zisk se ztrojnásobil na 6,3 miliardy dolarů (147,7 miliardy Kč).

Zdroj: ČTK
Další zprávy