Lev přemlouvá Jágra, oslovil i Eliáše se Židlickým

Adam Sušovský Adam Sušovský
12. 6. 2013 13:57
Lev Praha touží po velké hvězdě: Oslovil už Jaromíra Jágra a myslí i na Patrika Eliáše a Marka Židlického.
Jaromír Jágr by se mohl vrátit do Česka: Velký zájem o něj má Lev Praha
Jaromír Jágr by se mohl vrátit do Česka: Velký zájem o něj má Lev Praha | Foto: ČTK

Praha - Ne, tohle není žádný žert. Lev Praha se snaží pro příští sezonu do Česka zlákat naše největší hokejové hvězdy.

Vedení pražského klubu už oslovilo i Jaromíra Jágra, hezké peníze je připraveno nabídnout i Patriku Eliášovi a Marku Židlickému, kteří stále nemají smlouvu v NHL

"S Jaromírem Jágrem jsme byli v kontaktu a jednání na určité úrovni proběhla. Znovu to budeme řešit po sezoně s jeho agentem. Její závěr bude pro Jágra hodně důležitý," překvapil dnes na tiskové konferenci Jiří Nikodým, mluvčí Sportovního holdingu Praha, který Lva vlastní.

Eliáš se Židlickým ještě neodpověděli

"Oslovili jsme i Eliáše a Židlického, ti nám ale zatím nedali jasné stanovisko. Je ale pravděpodobné, že budou chtít příští sezonu ještě zůstat v zámoří," dodal Nikodým.

Že by se Lvu hvězdu takového kalibru podařilo opravdu zlákat, nezní příliš reálně. Pražský klub uspěl jen v případě mladého Tomáše Kubalíka, jenže ten se v NHL neprosadil, odehrál tam jen dvanáct zápasů. Další hráči Lva zatím s díky odmítali.

60 milionů pro Červenku Petrohrad hravě přeplatil

"Jednali jsme i s Romanem Červenkou. Dostal od nás nabídku na 2,5 milionu eur (cca 60 milionů korun) na sezonu, jenže Petrohrad bohužel nabídl 4 miliony," přiznal Nikodým.

"A neuspěli jsme ani s nabídkou pro Tomáše Vincoura, kterému jsme nabízeli 700 tisíc dolarů," přidal Nikodým další neúspěšný případ.

Lev se ale nevzdává a bude vyhlížet 1. červenec. To je datum, kdy hvězdy z NHL začnou vyjednávat nové smlouvy.

 

Právě se děje

před 3 hodinami

Airbus reorganizuje výrobu, ve Francii závody spojí, v Německu naopak rozdělí

Evropský výrobce letadel Airbus ohlásil největší reorganizaci svých výrobních závodů ve Francii a Německu za více než deset let. Informovala o tom agentura Reuters, podle níž Airbus výrobu uskupí do tří celků. Ve Francii výrobu sloučí, v Německu rozdělí. O provozu ve Španělsku se vede debata.

Ve Francii výrobce letadel spojí výrobu aerostruktur do jednoho subjektu. Závody v Saint-Nazaire a Nantes, kde se montují trupy letounů, se tak sloučí s divizí Stelia s globální působností.

V Německu Airbus rozdělí divizi Premium Aerotec. Část z ní sloučí se závody ve městech Stade a Hamburk, z části vznikne samostatná divize, která se bude zabývat výrobou detailních součástek v omezeném množství.

"Posuzujeme různé vlastnické struktury s cílem najít to nejlepší řešení," uvedl mluvčí společnosti ohledně naposledy zmíněné divize. Ta produkuje jak jednoduché součástky za pár dolarů, tak i ty složitě obráběné, co stojí desítky tisíc dolarů. Spadat by pod ní měla i část továrny v Augsburgu a rumunský závod v Brašově.

Šéf podniku Guillaume Faury před dvěma měsíci označil výrobu aerostruktur, do nichž se řadí i trupy letadel, za hlavní předmět podnikání Airbusu.

Zdroj: ČTK
Další zprávy