Jen co populární útočník odehrál svůj poslední zápas v dresu PSG, klub zaznamenal výrazný odliv sledujících na Instagramu. Od Messiho závěrečného zápasu, který se konal v sobotu, klesl počet fanoušků "Les Parisiens" o více než milion a 300 tisíc.
V posledním utkání ligové sezony proti Clermontu Messi odehrál celých 90 minut, čímž se definitivně rozloučil s dresem PSG. Nebylo to loučení šťastné, protože Pařížané prohráli 2:3.
Ale odchod argentinského hrdiny má značný dopad na přítomnost klubu na sociálních sítích. Počet sledujících francouzských šampionů klesl z 69,9 milionu na aktuálních 68,6 milionu (číslo v pondělí v podvečer), což svědčí o obrovském vlivu jediného slavného hráče na globální zájem o klub.
Messi měl během svých dvou let ve francouzské metropoli několik konfliktů. Kdysi vysněná akvizice pro fanoušky PSG ztroskotala na častém posměchu a protestech proti němu a jeho spoluhráči Neymarovi. Messiho pozastavení činnosti po sponzorované dovolené v Saúdské Arábii v průběhu několika posledních měsíců situaci jen zhoršilo.
Messi je spojován s vysněným návratem do Barcelony, jenže tým v ekonomických potížích si musí rozmyslet, jestli bude ochotný zaplatit jeho exkluzivní smlouvu a dodržet přísná omezení výdajů La Ligy.
Reálnější je tak odchod do Saúdské Arábie. Tamní celek al-Hilal Argentincovi podle agentury AFP nabízí smlouvu na 400 milionů dolarů (8,5 miliardy korun) ročně. V této lukrativní soutěži by se tak přidal ke svému věčnému rivalovi Cristianu Ronaldovi, který hraje za An-Nasr.
V úvahu také připadá angažmá v americké Major League Soccer. Tam láká kapitána mistrů světa Inter Miami, za nímž stojí velké značky Apple a Adidas.