Uvedla to v dopise adresovaném klubům, který na twitteru sdílel šéf Slavie Jaroslav Tvrdík. Zároveň žádá transparentní výběrové řízení. Ligová fotbalová asoaciace (LFA), která řídí profesionální soutěže, se k tomu nevyjádřila.
Tipsport nabízí 150 milionů korun ročně za marketingová práva a streamy (tzv. betting rights). Nadto chce klubům už od nadcházející sezony pro příští dva ročníky poskytnout finanční plnění "za marketingové partnerství na klubové úrovni". Mezi kluby by Tipsport okamžitě rozdělil 30 milionů korun. Podle informací ČTK má ale na "betting rights" práva Pragosport, a to ještě na další dva roky, peníze z nich navíc nejdou LFA ani klubům.
Právě Pragosportu liga v současnosti prodává svá audiovizuální práva, a to za 150 milionů korun na sezonu. Platnost kontraktu vyprší na konci června 2024.
Titulárním sponzorem první a druhé ligy je jiná sázková společnost Fortuna. Současný kontrakt mezi LFA a Fortunou skončí v červnu 2024. Prodloužení stávajícího nebo podepsání nového kontraktu bez výběrového řízení by Tipsport považoval za netransparentní.