Praha - Fotbalová Sparta ohlásila na pondělní tiskové konferenci před jarní částí sezony nového partnera. Stala se jím loterijní společnost Sazka Bet, která s aktuálním vicemistrem uzavřela smlouvu o spolupráci na dva roky.
"Máme v kurzovním sázení velmi ambiciozní plány. Spouštíme novou vizuální identitu, logo. Spolupráce se Spartou pro nás znamená, že chceme být na sportovním poli více vidět a slyšet. Fotbal je v Česku sportem číslo jedna a Sparta je nejznámějším českým klubem," prohlásil marketingový ředitel Sazky Aleš Veselý.
Kolik peněz si umístěním loga sponzora na dres letenský klub vydělá odmítly obě strany zveřejnit, nicméně pro Spartu, která za minulou sezonu vykázala ztrátu 130 milionů, půjde o podstatnou pomoc.
"Přesnou částku komentovat nebudu a nemohu. Ale mohu říct, že částky ze sponzoringu jsou na podobné úrovni jako v minulosti u bývalých partnerů," sdělil na tiskové konferenci Adam Kotalík, generální ředitel klubu.
Sparta uvedla, že díky novému kontraktu zprovozní službu, díky které si budou moci fanoušci na stadionu ještě během zápasu prohlédnout nejdůležitější situace na svých mobilních telefonech.
Bez sponzora na dresu hrála Sparta celou podzimní část sezony. V minulém ročníku nosila na dresu logo jiné sázkové společnosti SynotTip.
Synot se na dresu Sparty objevil jako první externí sponzor od ukončení spolupráce s Fortunou v roce 2013 a původně měl Letenské sponzorovat i letos, z fotbalového prostředí se ale na protest kvůli zpřísněné legislativě kolem kurzového sázení stáhl.
Na jaře 2015 na krátko na dresech Sparta viselo logo Blesk Energie, tedy produktu společnosti EP Energy Trading, jenže tu vlastní prostřednictvím EPH majitel Sparty Daniel Křetínský, takže šlo o jakousi malou domů.
"V minulosti jsme několikrát prokázali, že jsme ochotni nechat jedinou sponzorskou pozici na dresu neobsazenou a počkat na spojení s opravdu významným partnerem, jakým je nyní Sazka," dodal Kotalík.