Brazilská hvězda Paulinho je novou posilou Tottenhamu

ČTK ČTK
2. 7. 2013 9:31
Londýnský celek získal čtyřiadvacetiletého hráče z Corinthians, podle médií za něj zaplatí 20 milionů eur.
Paulinho (úplně vpravo) slaví branku Brazilců společně s Hernanesem.
Paulinho (úplně vpravo) slaví branku Brazilců společně s Hernanesem. | Foto: Reuters

Sao Paulo - Brazilský záložník Paulinho, který byl jednou z hvězd právě skončeného Poháru FIFA, se stal posilou fotbalistů Tottenhamu. Londýnský celek získal čtyřiadvacetiletého hráče z Corinthians, podle médií za něj zaplatí 20 milionů eur (520 milionů korun).

"Zajímal se o mě také Inter Milán, ale s konkrétní nabídkou přišel Tottenham," uvedl Paulinho na tiskové konferenci v Sao Paulu.

Paulinho dal na červnovém Poháru FIFA dva góly a pomohl domácímu výběru turnaj potřetí za sebou vyhrát. Po finálovém vítězství 3:0 nad mistry světa Španěly obdržel bronzovou kopačku pro třetího nejlepšího hráče soutěže.

V národní týmu se v posledních dvou letech zabydlel v základní sestavě a dosud za Brazílii odehrál 17 utkání, v nichž vstřelil pět branek. S Corinthians vybojoval předloni brazilský titul a loni Pohár osvoboditelů a vítězství na mistrovství světa klubů.

 

Právě se děje

před 1 hodinou

Hackeři zaútočili na běloruskou státní televizi, ukázali protesty

Běloruští hackeři narušili internetové vysílání běloruské státní televizní a rozhlasové společnosti BT a místo večerních zpráv umístili na její web videa natočená na protivládních protestech. Nahrávky ukazovaly bití a zatýkání demonstrantů běloruskou policií, informuje server Tut.by.

Hackeři přerušili v sobotu večer přímý přenos na webu televize BT ve chvíli, kdy její redaktoři mluvili s náměstkem ministra zdravotnictví o onemocnění covid-19 v Bělorusku. Místo toho se na stránkách objevily záběry z protivládních protestů, které na sociální síti Telegram umístil televizní kanál Current Time TV a kanály Nexta, Onliner a TUT.BY.

Ve stejnou dobu se na telegramovém kanálu skupiny s názvem Kyber-Partyzáni objevila zpráva "Pokud BT nechce lidem ukázat pravdu, ukážeme ji my". Později přestala stránka televize fungovat.

Zdroj: ČTK
Další zprávy