Oba piloti, kteří za sebou mají bohatou kaskadérskou minulost a tisíce seskoků, se speciálně upravenými letadly Cessna vystoupali do výše čtyř kilometrů, kde oba letouny uvedli do volného pádu.
Následně vyskočili ze svých kokpitů a pokusili se "dohnat" letadlo toho druhého. Stroje přitom padaly rychlostí kolem 225 kilometrů v hodině.
Odvážný kousek se nakonec podařilo dotáhnout pouze Aikinsovi, který se po krátkém letu bezpečně dostal do letadla Farringtona a chopil se kniplu. Druhému pilotovi však nebezpečný manévr nevyšel a nakonec přistál s padákem.
Opuštěné letadlo, které částečně řídil autopilot, během nouzového přistání dokázalo spustit nouzový padák, ale přesto bylo při přistání zničeno. Podle pořadatelů při celé akci nebyl nikdo zraněn.
"Hlavní je, že se nikomu nic nestalo a oba jsme bezpečně přistáli," prohlásil po přistání Aikins. "Neměli jsme možnost si to předtím nijak vyzkoušet, takže jsme alespoň dokázali, že je to možné, a zase o něco posunuli hranice možného."