To, že Leclerc a Norris prodloužili své kontrakty, bude mít poměrně velký dopad na závodnický trh. Ten se před letošním rokem doslova "zasekl" a na startu nebude jediný nováček. Ba co víc, poprvé v historii šampionátu začnou všichni jezdci novou sezonu ve stejném týmu, ve kterém skončili předchozí rok.
Nicméně od Leclerca a Norrise i jejich zaměstnavatelů to je jasně projevená vzájemná důvěra. Protože všechno, co se právě stalo a bude dít na trhu s jezdci v příštích zhruba dvaceti měsících, je třeba posuzovat v kontextu nových předpisů, které vstoupí v platnost v roce 2026.
Leclerc a Norris jsou teprve třetím a čtvrtým jezdcem, jejichž smlouvy jdou za rok 2025 či ještě dál. Prvním se stal Max Verstappen, jehož smlouva s Red Bullem platí do roku 2028. Druhým pak Oscar Piastri, jehož kontrakt s McLarenem byl loni prodloužen do sezony 2026.
V tuto chvíli nikdo nedokáže posoudit, který ze šesti dodavatelů pohonných jednotek bude mít navrch. Naprostou neznámou jsou vyhlídky nováčků Audi a Fordu, který bude dodávat agregáty Red Bullu.
Každý pilot tak sní o tom, aby se mu povedl stejný kousek, jaký dokázal Lewis Hamilton, když odešel z McLarenu do Mercedesu. Ten pak začal být od roku 2014 s příchodem hybridů dlouhé roky neporazitelný.