Ve formuli 1 chybí na příští rok posledních pár míst, do hry se vložil čerstvý nezaměstnaný Kvjat

Radek Vičík Radek Vičík
1. 11. 2017 12:54
Letošní sezona formule 1 zná teprve od víkendu svého šampiona, ale už nyní je obsazen téměř kompletní startovní rošt pro ročník 2018. Podívejte se, jak vypadá aktuální podoba závodnického trhu.
F1, VC Ázerbájdžánu  2017: Lance Stroll, Williams
F1, VC Ázerbájdžánu 2017: Lance Stroll, Williams | Foto: Reuters

Lance Stroll - Williams?

Oficiálně není u Williamsu ještě podepsaného nic, ale pokračování formulové kariéry Lanceho Strolla je tutovka. Po počátečním tápání se neprojevil jako "nejhorší nováček všech dob", jak ho hanlivě nazval krajan a exmistr F1 Jacques Villeneuve  - vždyť byl třetí v Baku a stanul na stupních vítězů jako vůbec nejmladší jezdec historie seriálu ve své nováčkovské sezoně. Navíc jeho otec, oděvní magnát Lawrence Stroll, rád za synovo závodění "pustí chlup", což se Williamsu majícímu přece jen relativně hluboko do kapsy jen hodí.

F1 2017: Felipe Massa
F1 2017: Felipe Massa | Foto: Williams Racing via Twitter

Felipe Massa - Williams?

Sympatický Brazilec už jednou kariéru v F1 končil, ale kvůli rychlé akci "Bottas do Mercedesu" se zase vrátil za volant Williamsu. Série kvalifikačních neúspěchů, kdy se do závodu vydával ze zadních řad, ho dost znechutila. Pokračovat hodlá jen tehdy, pokud mu Williams dá lepší auto. Jinak si to prý namíří do Formule E.

DTM 2017: Paul di Resta
DTM 2017: Paul di Resta | Foto: DTM media

Paul di Resta - Williams?

Zkušený Brit zaskočil za nemocného Massu na Hungaroringu. A i když musel ze závodu odstoupit, zanechal za sebou velmi dobrý dojem. Britovi se 120 Grand Prix na kontě si letos slušně vedl také v DTM, kde coby pilot Mercedesu stál celkem třikrát na stupních vítězů.

Robert Kubica při testech monopostu formule 1 Renault na Hungaroringu.
Robert Kubica při testech monopostu formule 1 Renault na Hungaroringu. | Foto: ČTK

Robert Kubica - Williams?

Polský jezdec je dalším z adeptů splňujících svéráznou klauzuli kontraktu se sponzorem Martini - aspoň jeden pilot musí být starší než 25 let. Polák se letos vrátil po šesti letech za volant monopostu  F1, ale Renault nepřesvědčil natolik, aby po něm sáhl jako po svém budoucím pilotovi. Kubicovým největším deficitem není ani tak ruka poraněná v rallye jako spíš nedostatek odjetých kilometrů.

 

Právě se děje

Další zprávy