Brno - Novým marketingovým partnerem hokejové extraligy by se od sezony 2013/14 mohly stát společnosti Goram a Pragosport.
Mimořádná valná hromada Asociace profesionálních klubů ledního hokeje (APK LH) dnes v Brně pověřila předsednictvo asociace, aby dojednalo finální podobu smlouvy o vzájemné spolupráci.
Goram a Pragosport nabídly extraligovým klubům 725 milionů korun za pět let, dalších 150 milionů korun plánují investovat do propagace soutěže a partnerů extraligy. Celkové plnění smlouvy by tak činilo 875 milionů korun.
Čtěte také:
Naděje Boleslavi: může prohrát baráž i udržet extraligu
Revoluce požrala své stoupence. Extraligu povede svaz
"Nabídka je ale časově omezená do 30. června," uvedl prezident APK Ladislav Blažek po skončení jednání. A proto, že extraligu bude oficiálně od 1. června řídit Český svaz ledního hokeje, potřebují kluby i jeho souhlas.
"Pan Král (prezident svazu) nám ale přislíbil, že pokud bude taková nabídka, tak s tím nebude mít svaz problém," naznačil Blažek, že by se mělo jednat jen o administrativní krok.
Současný partner extraligy, marketingová společnost BPA, klubům platí podle neoficiálních informací přibližně 95 milionů korun za sezonu. BPA má s APK LH smlouvu ještě na příští sezonu. "A my i svaz máme zájem ji dodržet," řekl Blažek.
Goram s Pragosportem byly nakonec jedinými reálnými uchazeči o spolupráci s hokejovou extraligou. Blažek sice na setkání s novináři po předchozím jednání APK LH 16. dubna uvedl, že zájemci jsou tři, další dva ale nesplnili základní podmínky.
Reklamní agentura Dorland z výběrového řízení odstoupila a slovenská společnost Šport Progress poslala jen dopis s návrhem na roční plnění 150 milionů korun. Navíc po termínu.