Praha - V úterní dohrávce 17. kola hokejové extraligy bude Slavia bojovat o návrat do čela tabulky se svým největším rivalem ze Sparty. A hokejové pražské derby konečně táhne diváky i do slávistické Sazka Areny.
Tam se zatím fanouškům - ačkoliv tým Vladimíra Růžičky zažívá fantastický začátek sezony - příliš nechtělo. Ale už první střet Sparty se Slavií přilákal do T-Mobile Areny rekordní počet 11 341 diváků a druhé derby v nové sezoně by se mohlo zatím nejvyšší návštěvě minimálně přiblížit.
Souhrn kola: Liberec se dostal do čela, Třinec zlomil Pardubice
"Zatím je prodáno přes 9 500 vstupenek," sdělil Aktuálně.cz v pondělí vpodvečer marketingový ředitel Slavie Jan Kratochvíl.
Na překonání diváckého rekordu ale zatím nemyslí. "Samozřejmě bychom byli velmi rádi, ale skvělé by bylo i to, kdyby přišlo aspoň více než 10 000 fanoušků," přeje si prolomení kulaté hranice Kratochvíl.
Pardubické zmrtvýchvstání se odkládá. Góly jdou ztuha - více ZDE
Slavia zatím i přes úspěchy na ledě bojovala spíše s opačnými čísly, ale postupně se její průměrná domácí návštěva přehoupla alespoň přes 5 000 lidí na zápas.
Právě zvýšení návštěvnosti v Sazka Areně bylo jedním z hlavních úkolů nového šéfa marketingu Jana Kratochvíla, který do Slavie přišel z Pardubic.
"Snažíme se připravit nějakou akci pro fanoušky na každý zápas," říká posila Růžičkova realizačního týmu. Na souboj se Spartou tak půjdou zadarmo všichni Novákové či Nováčci, kteří se přihlásili o volné vstupenky při zápase s Ústím nad Labem - nováčkem v extralize. Podle Kratochvíla této možnosti využilo kolem stovky lidí.
V úterý si lístek zdarma na příští domácí zápas se Znojmem vyslouží všichni, kdo přijdou se slávistickými barvami namalovanými na obličeji.