Praha - Česká spořitelna po šesti letech přestala sponzorovat český národní tým ve fotbale.
Smlouva o spolupráci mezi finančním ústavem a Fotbalovou asociací vypršela k 31. prosinci minulého roku a Česká pojišťovna se rozhodla, že už ji neobnoví, ač o to šéf FAČR hodně stál. Reprezentace tím přišla o jednoho z klíčových sponzorů.
"Česká spořitelna se v budoucnu chce stát mimo jiné užitečným pomocníkem rodin s dětmi tak, aby mohly volný čas trávit aktivně a pospolu i napříč generacemi. K naplnění tohoto cíle je nejvhodnější cestou právě sport," uvádí tisková zpráva, kterou v pátek spořitelna rozeslala do médií.
Po odchodu České spořitelny patří mezi hlavní partnery FAČR společnosti Gambrinus, T-Mobile, Hyundai, Puma, Synot Tip či Hörmann.
Česká spořitelna ve svém marketingu měla nadále využívat brankáře národního týmu Petra Čecha. "Individuální spolupráce Petra a České spořitelny nadále pokračuje," řekl David Trávníček ze společnosti Sport Invest, která Čecha zastupuje.