Fotbalová Slavia má nového hlavního sponzora Cuoni Group

ČTK ČTK
29. 10. 2015 18:25
Společnost Cuoni Group se stala nový hlavním partnerem fotbalové Slavie. "Věříme, že právě navázané dlouhodobé partnerství bude úspěšné a že se podaří naplnit všechny záměry, se kterými do spolupráce vstupujeme," řekl generální ředitel klubu David Trunda.
Radost fotbalistů Slavie.
Radost fotbalistů Slavie. | Foto: Milan Kammermayer

Praha - Hlavním sponzorem fotbalové Slavie Praha se stala společnost Cuoni Group, která se mimo jiné zabývá poradenskou činností či krizovým managementem. S klubem uzavřela víceletou smlouvu.

"Naše podpora klubu se silnou tradicí a srdečnými fanoušky bude směřována nejen na hlavní tým, ale taktéž na mládežnickou akademii," uvedli zástupci společnosti v tiskové zprávě.

"Věříme, že právě navázané dlouhodobé partnerství bude úspěšné a že se podaří naplnit všechny záměry, se kterými do spolupráce vstupujeme," řekl generální ředitel klubu David Trunda.

Slavia má po letech finančních potíží od září nového majitele. Od bývalého ministra dopravy Aleše Řebíčka získali klub čínská společnost CEFC a miliardář Jiří Šimáně. Číňané vlastní 60 procent akcií, podnikatel Šimáně pak čtyřicet procent.

 

Právě se děje

před 2 hodinami

Někteří maturanti skládají těžší test z matematiky, není součástí povinné státní zkoušky

Na středních školách se ve středu koná didaktický test pro maturanty, kteří se dobrovolně přihlásili k obtížnější zkoušce z matematiky. Test není součástí povinné státní maturity. Některé vysoké školy k jeho výsledkům ale přihlíží při přijímání ke studiu. Letos se pro něj rozhodlo 3405, tedy zhruba pět procent středoškoláků, kteří skládají maturitu poprvé.

Zkoušku s názvem Matematika+ nedělají maturanti vždy ve své škole, koná se jen ve vybraných. Přibližně tři čtvrtiny přihlášených k testu jsou z gymnázií. Zbytek hlavně z technických středních škol a lyceí.

Zdroj: ČTK
Další zprávy