av
23. 7. 2018 15:24
Podívejte se v přehledné grafice, jakým způsobem vydělává Roger Federer díky svým reklamním aktivitám.
Zlatý důl jménem Uniqlo
Roger Federer a Nike. Tohle spojení bylo ve sportovním světě po dvě dekády naprosto neotřesitelné. Než letos přišla se svou nabídkou japonská oděvní společnost Uniqlo. Japonci amerického giganta výrazně přeplatili a nabídli Švýcarovi jistý příjem po dobu deseti let, tedy i do doby, kdy již Federer pravděpodobně nebude hrát tenis.
Za každý rok pošlou na bankovní konto dvacetinásobného grandslamového šampiona 30 milionů dolarů, což je přibližně trojnásobek toho, co Federerovi vyplácel Nike.
Švýcar proto neváhal a na čas se vzdal i své kolekce RF, práva na ni prozatím zůstávají v portfoliu firmy s typickou fajfkou ve znaku. Poprvé se v oblečení Uniqlo představil na nedávném Wimbledonu.