Praha - V reklamě je vše dovoleno, zejména v případě, že jste sponzorem ve formuli jedna.
Výrobce luxusních hodinek Hublot využil k propagaci svých výrobků loupežné přepadení, kterému nedávno musel čelit šéf formule 1 Bernie Ecclestone.
Firma, která je jedním z hlavních partnerů seriálu F1 - je výrobcem „oficiálních hodinek" těchto závodů - nechala vyrobit plakáty s podobiznou zmláceného Ecclestonea. Slogan, který k fotografii přidala, zní: "Podívejte, co lidé udělají, aby měli Hublot".
Čtěte také:
Šéfa F1 Ecclestonea přepadli a okradli o šest milionů
Na fotografii jsou dobře patrné šrámy, které šéf F1 utrpěl, i když snímek byl pro reklamní účely počítačově upraven.
Bernie Ecclestone byl 25. listopadu přepaden v Londýně čtyřmi muži, když přijel do centrály své společnosti Formula One Holdings. Lupiči mu při přepadení vzali hodinky právě této značky.
Osmdesátiletý boss utrpěl zranění hlavy a společně s brazilskou přítelkyní přišel o šperky v hodnotě asi 200 tisíc liber (bezmála šest milionů korun).
Příhoda se stala těsně po skončení letošního seriálu F1, který v závěrečném závodu v Abú Zabí ovládl Němec Sebastian Vettel.