Na domácím okruhu Norberta Kisse bude podle předloňského mistra Evropy hrát velkou roli kvalifikace. "Na Hungaroringu jsem před lety poprvé závodil s Porsche. Říkal jsem si, že snad nikoho nenapadne pořádat na technicky náročném, strašně úzkém okruhu závody tahačů. Jak vidno, mýlil jsem se," řekl s úsměvem rodák z Čeladné.
Největší soupeře vidí vedle maďarského matadora Kisse v obhájci titulu Jochenu Hahnovi. "Jochen má výborné auto, přes prohru v Misanu je v pohodě. Norbert zná každý centimetr okruhu. A uvidíme, co Antonio Albacete. V Misanu auto v některých úsecích trochu poskakovalo, ale po analýze dat jsme asi našli příčinu. Chytřejší však budeme po závodě," míní 34letý pilot,
Nový speciál VK50 v úvodním dílu šampionátu Lacka i celý tým příjemně překvapil. "Stěží můžeme jet do Maďarska s tím, že nechceme vyhrát. Naštěstí časy, kdy Adamovi s Davidem Vršeckým vyhrožovali na Hungaroringu takřka fyzickou likvidací, jsou minulostí," připomněl manažer Jan Kalivoda několik let staré komplikace s domácími fanoušky.
"Okruh nám sice moc nesedí, ale stejně tak tomu bylo ještě před pár sezonami s Misanem. Začali jsme vyhrávat a teď se tam všichni těšíme," dodal manažer roudnické stáje.
Vedle Lacka bude závodit i druhý pilot Buggyry Oly Janes. Naopak ani v Maďarsku se na start nepostaví veterán František Vojtíšek.
Na Hungaroringou jsou v sobotu i neděli na programu dva závody. V prvním, lépe bodovaném, rozhoduje o postavení na startu kvalifikace. Druhý závod má první osmičku na startovním roštu otočenou.