Smutné konce nadějných seriálů: Peníze, smrt i hádky

O víkendu pokračuje třetím dílem nová Formule E. Její organizátoři věří, že ji nepotká osud jiných dnes už neexistujících šampionátů. Připomeňme si neúspěšné pokusy zaujmout fanoušky.
Formule E je historicky prvním šampionátem, kde se prohánějí vozy s čistě elektrickým pohonem. Problémem současných baterií je však to, že jezdci musí kvůli jejich malé kapacitě uprostřed Grand Prix vyměnit monopost. Výhodou je naopak to, že je pustí do centra měst. O víkendu se pojede v uruguayském Punta del Este, v plánu je mimo jiné i závod v Londýně.
Hned historicky první závod Formule E v olympijském areálu v Pekingu skončil divokou havárií, když Nicolas Prost poslal německého pilota Nicka Heidfelda do vzduchu.
Formule E láká řadu expilotů formule 1. Nejnověji na její startovní listinu přibylo jméno Jeana-Érica Vergna, který přišel o místo v Toro Rossu.
Asi nejznámější "jinou" formulí je seriál A1 Grand Prix, který vsadil na formát souboje národních týmů.
Foto: Radek Vičík
Radek Vičík Radek Vičík
12. 12. 2014 6:16
O víkendu pokračuje třetím dílem nová Formule E. Její organizátoři věří, že ji nepotká osud jiných dnes už neexistujících šampionátů. Připomeňme si neúspěšné pokusy zaujmout fanoušky.

Vše o motoristickém sportu čtěte ZDE

 

Právě se děje

Další zprávy