Singapur - Zachmuřené tváře a zklamání. Přesně tak vypadal pohled do boxů stáje Ferrari, jejíž představitelé neměli po pátečních dvou trénincích před Velkou cenou Singapuru důvod ke spokojenosti.
Na okruhu Marina Bay se trápil jak Kimi Räikkönen, tak i Giancarlo Fisichella.
A oba tuší, že během dnešní kvalifikace a nedělního závodu to nebudou mít vůbec snadné.
Čtěte dále: Singapur viděl neuvěřitelné. Grosjean boural jak Piquet
"Z ničeho nemůžeme mít radost," poznamenal týmový manažer Chris Dyer, když komentoval páteční tréninky. Piloti týmu z Maranella zaostali za špičkou o více než vteřinu a taktikou to nebylo.
Zvláště Fisichella se nemohl na úzké trati dostat do tempa a výsledkem byla sedmnáctá příčka v úvodních jízdách, po nichž si večer polepšil jen o jedno místo. Na nejrychlejšího Vettela navíc ztratil více než 1,6 sekundy.
"Bylo to hodně těžké. Auto bylo na okruhu nervózní a já teprve budu muset najít optimální nastavení. Sedneme si s týmem a uděláme vše proto, aby to bylo na kvalifikaci a závod lepší," vysvětlil Fisichella, jehož rozhodily i nehody Grosjeana a Webbera.
Otázkou je, zda Fisichella ani trochu nelituje svého přestupu do Ferrari. Znovu ho totiž předstihl jeho bývalý kolega Adrian Sutil. Zkušený italský pilot se sice dočkal na nějaký čas vysněného angažmá u hvězdné stáje, ale vůz měl pomalu lepší u Force India.
Šéf stáje Stefano Domenicali poznamenal, že Ferrari se s touto situací musí vyrovnat.
"Když jsme se před dvěma měsíci rozhodli ukončit vylepšování současného monopostu, tak jsme něco takového mohli čekat. Je to obtížná situace, protože to vypadá, že jsme pozadu," uvedl Domenicali.
Čtěte více: Renault má vážný problém. Po aféře prchl hlavní sponzor
Hlavním cílem Ferrari je projít kvalifikací až do třetí části - s oběma vozy. Nic víc, nic míň. "Víme, že to nebude snadné, ale vydáme se ze sebe maximum," slibuje fanouškům manažer Dyer.
Kvalifikace začíná ve čtyři hodiny odpoledne středoevropského času.