České Budějovice - Propojení jména hokejového klubu se značkou sponzora je třeba v zámoří úplně běžná praxe. V Česku se ale kluby s nové metodami sportovního marketingu stále teprve učí.
Že to ale jde, teď ukazuje prvoligový ČEZ Motor České Budějovice. Ve spolupráci se svým partnerem, společností Rej, která v jižních Čechách vyrábí perníky a zdravou výživu.
Na pultech obchodů po celé republice si už od dneška můžete zakoupit limitovanou edici vlasních celozrných sušenek. S logem Motoru a kapitánem Alešem Kotalíkem na obalu.
"Nekuřte Sparty, nejezte slávistické bonbony. Jediné zdravé potraviny mají značku Motor," chlubí se teď hrdě klub.
Z každé prodané krabičky navíc věnuje firma REJ a hokejový klub ČEZ Motor České Budějovice 1 korunu na konto bývalého českobudějovického hokejisty Romana Bernata, který po nehodě přišel o dolní končetinu.