Kolář a Zohorna režírovali výhru Chabarovsku

ČTK Sport ČTK, Sport
Aktualizováno 26. 12. 2017 20:18
Góly Koláře a Zohorny pomohly v ruské KHL Chabarovsku k domácí výhře 4:2 nad Čerepovcem.
Tomáš Zohorna
Tomáš Zohorna | Foto: Milan Kammermayer

Moskva - Góly Jana Koláře a Tomáše Zohorny pomohly hokejistům Chabarovsku v Kontinentální lize k domácímu vítězství 4:2 nad Čerepovcem. Zohorna navíc přidal asistenci, do statistik se zapsal ve třetím utkání za sebou a počet bodů v sezoně zaokrouhlil na 20 (7+13). Kolář se v ročníku trefil popáté.

Obránce Kolář v 31. minutě otevřel skóre v přesilovce ranou od modré čáry, útočník Zohorna o tři minuty později dostal domácí tým znovu do vedení bekhendovým zakončením do odkryté branky. Čerepovec dokázal opět vyrovnat, ale Chabarovsk pak zápas rozhodl dvěma góly v závěrečné desetiminutovce.

Na poslední branku Zohorna v 59. minutě přihrál Kirillu Rasskazovovi. Amuru po třetím vítězství za sebou patří ve Východní konferenci poslední postupová pozice.

Osmý je v tabulce západní poloviny ligy rovněž moskevský Spartak, který vyhrál 6:2 ve Vladivostoku. Jednu asistenci si v dresu hostujícího mužstva připsal Lukáš Radil a s 28 body (12+16) se vrátil na pozici druhého nejproduktivnějšího českého hráče před Andreje Nestrašila z Nižněkamsku. Vladivostok doma prohrál počtvrté za sebou.

Bratislavský Slovan zastavil sérii osmi porážek, v Helsinkách nečekaně zvítězil nad Jokeritem 3:2. Brankář Jakub Štěpánek měl 45 zásahů a stejně jako v předchozím utkání proti Jekatěrinburgu se znovu střelecky prosadili útočníci Jan Buchtele a Michal Řepík, jemuž na gól přihrál Lukáš Kašpar. Řepík je s 11 brankami třetím nejlepším českým střelcem v sezoně.

Kontinentální hokejová liga:

Chabarovsk - Čerepovec 4:2 (za domácí T. Zohorna 1+1, Kolář 1+0), Vladivostok - Spartak Moskva 2:6 (za hosty Radil 0+1), Jokerit Helsinky - Slovan Bratislava 2:3 (za hosty Buchtele a Řepík oba 1+0, Kašpar 0+1).

Tabulka:

Východní konference:

Charlamovova divize:

1. Kazaň 44 23 2 6 13 119:92 79
2. Nižněkamsk 44 23 2 6 13 108:104 79
3. Jekatěrinburg 43 20 5 7 11 130:99 77
4. Magnitogorsk 45 18 6 7 14 114:114 73
5. Čeljabinsk 44 17 7 3 17 96:100 68
6. Lada Togliatti 45 10 3 6 26 87:120 42
7. Chanty-Mansijsk 44 5 8 5 26 76:136 36

Černyševova divize:

1. Omsk 44 18 7 5 14 113:85 73
2. Ufa 44 20 2 3 19 111:110 67
3. Chabarovsk 43 15 7 7 14 105:111 66
4. Barys Astana 45 16 5 5 19 120:131 63
5. Novosibirsk 44 16 5 2 21 101:112 60
6. Kunlun Red Star 43 12 3 8 20 80:107 50
7. Vladivostok 45 11 4 4 26 95:114 45

Západní konference:

Bobrovova divize:

1. x-Petrohrad 44 33 6 3 2 183:72 114
2. Jokerit Helsinky 42 24 3 6 9 118:77 84
3. Spartak Moskva 45 17 7 2 19 124:115 67
4. Dinamo Minsk 45 15 5 3 22 87:101 58
5. Slovan Bratislava 45 11 2 7 25 93:153 44
6. Dinamo Riga 44 6 7 6 25 77:116 38

Tarasovova divize:

1. CSKA Moskva 43 27 8 1 7 135:67 98
2. Jaroslavl 44 22 6 3 13 118:101 81
3. Nižnij Novgorod 46 21 4 6 15 89:92 77
4. Dynamo Moskva 46 17 7 4 18 106:110 69
5. HK Soči 44 18 4 6 16 102:112 68
6. Čerepovec 45 14 7 8 16 95:113 64
7. Viťaz Podolsk 46 13 4 7 22 112:130 54

Poznámka: Mužstva označená "x" mají jistou účast v play off.

 

Právě se děje

před 25 minutami

Írán zatkl opozičního novináře Zama, spolupracoval podle něj se zahraničními tajnými službami

Íránské revoluční gardy oznámily, že zatkly íránského novináře Rúholláha Zama, který využíval komunikační aplikaci, aby posílil disent. Informoval o tom zpravodajský web BBC. Zam žil podle médií v exilu v Paříži. Okolnosti jeho zadržení jsou nejasné.

Šestačtyřicetiletý Zam, který je synem reformního duchovního Mohammada Alího Zama, byl podle revolučních gard dopraven do Íránu v rámci komplikované tajné operace. O jeho zatčení informovala íránská státní televize s tím, že krok představuje vítězství nad západními tajnými službami. Podle revolučních gard dostával novinář pokyny a ochranu od zpravodajských služeb Francie, Spojených států a Izraele. Jeho zadržení íránské úřady připsaly moderním a inovativním technikám, který byly využity k "oklamání" zahraničních tajných služeb.

Zam v minulosti odmítl, že by spolupracoval se zahraničními zpravodajskými službami. Novinář spravoval populární protivládní zpravodajský kanál Amadnews, kterému íránské úřady připisují podněcování protestů v letech 2017-2018 po sporných prezidentských volbách. Web sdílel videa z protestů, nelichotivé informace o íránských politicích a na šifrované komunikační aplikaci Telegram měl web 1,4 milionu sledujících. Íránské úřady uvedly, že kanál podněcoval násilné povstání, a následně jej zablokovaly. Později ale web začal fungovat pod jiným názvem.

Zdroj: ČTK
Další zprávy