Jsou sociální sítě nudné? Proč Litvínov připravuje své pozvánky jinak, než je běžné?
S marketingovým šéfem Litvínova Honzou Klouboučkem jsme si před sezonou řekli, že chceme nějakou vtipnou formou zvát fanoušky na domácí zápasy. Už loni jsme měli pár takových pozvánek, ale pak jsme spadli do baráže a tam sranda skončila. Chtěli jsme zkusit na každé domácí kolo nové sezony vymyslet nějakou originální pozvánku. S většinou věcí přichází Honza. Když ho napadne nějaká vtipná věc, tak mi vždycky zavolá. Druhý den, pokud mám čas, tak se sejdeme, prodiskutujeme to a zrealizujeme.
Víte, jak to bylo s prohozeným pořadatelstvím s HC Oceláři Třinec? Vyjímečně jsme pro vás připravili pozvánku na venkovní utkání, abychom vám situaci objasnili!
Zveřejnil(a) Hokej Litvínov dne 26. Říjen 2016
Co vás vedlo k tomu, že budete letos dělat pozvánky na zápasy jinak?
Když jsme pozorovali, co mají na sociálních sítích ostatní kluby, tak nám přišlo, že nikdo nedělá srandu podobnou té, kterou známe z Ameriky. Napadlo nás, že ukážeme, že si umíme udělat srandu jak ze sebe, tak ze soupeřů nebo z lecčeho jiného. Chtěli jsme to posunout dál a mysleli jsme si, že se to může lidem líbit.
A líbí?
Ano. To se ukázalo hned po prvních videích, která jsme vydali. Sdílelo je velké množství lidí a chytla se toho i česká média. Dostávali jsme se až k 60 tisícům zhlédnutí, podobná čísla měli u nás snad jen videa ze zisku mistrovského titulu. To pro nás byl signál, že to má cenu, a začali jsme v tom pokračovat.
Jak se na váš nový přístup dívalo vedení klubu?
Honza Klobouček je vedoucím marketingu, takže s prací kolem videí se nemusí tolik radit s jinými lidmi. Samozřejmě některá videa jsme museli konzultovat s generálním manažerem, aby to nějakým způsobem nepoškozovalo klub. Většinou jsme se to ale snažili udělat vtipnou formou tak, aby to každý vzal v pohodě a neurazil se. Často si děláme srandu i z hráčů, klubu nebo sebe navzájem. Držíme to v rámci mezí.
A jak konkrétně vznikla poslední pozvánka?
V osm večer po zprávách mi volal Honza Klobouček. Měl geniální nápad na upoutávku pro další zápas, i když tentokrát venkovní. Šlo o to vysvětlit, proč se změnilo pořadatelství. Hned druhý den jsme natočili video.
S nikým dalším z klubu jste to nekonzultovali?
Vždycky, když uděláme nové video, tak ho konzultujeme s různými lidmi z klubu. Ať je to generální manažer Robert Kysela, ekonom, šéf mládeže nebo sekretářka. Pokud nemají námitky, tak video hned vydáváme. A zatím jsme nic upravovat nemuseli.
Počítali jste s tím, že může část fanoušků na podobně kontroverzní video reagovat negativně?
Počítali, ale my jsme s tím tématem pracovali jako s aktuálním hitem českého internetu. Nechtěli jsme se míchat do politiky. Pouze jsme to chtěli zpracovat vtipně, aby to pobavilo hodně lidí. Negativních reakcí bylo minimum, na sociálních sítích jsme zatím zaznamenali jen jednu.
Inspirujete se tím, jak dělá nějaký jiný klub sociální sítě?
Žádnou inspiraci jsme nehledali. Řekli jsme si, jak to chceme dělat. Hlavním cílem bylo, abychom byli vtipní, i když ze začátku to nebylo tak propracované jako teď. Nějakou konkrétní inspiraci ale nemáme, vždycky vycházíme z momentálních nápadů.