Okamžitě po zápase proto obchodníci začali jednat o prodloužení smluvních kontraktů s Českomoravským fotbalovým svazem. V dějišti turnaje to dnes ČTK řekl šéf marketingové společnosti STES Jan Kinda.
"Zápas měl neuvěřitelně pozitivní ohlas, už jednáme o nových smlouvách," uvedl Kinda, podle něhož je před podpisem nový dvouletý kontrakt s dvouletou opcí se společností T-Mobile.
Na stejnou dobu hodlá prodloužit a rozšířit spolupráci také Huyndai. O tom, jaký zájem je mezi sponzory o českou fotbalovou reprezentaci, svědčí i to, že okruh obchodních partnerů se už nemůže rozšiřovat.
"Okruh partnerů je prakticky uzavřen," prohlásil Kinda. Podle něho také ještě během turnaje bude zřejmě přímo v Německu podepsána smlouva o televizních právech na první ligu, které získala Česká televize. A dotažena zřejmě budou i jednání s Novou, na jejíž obrazovkách podle všeho zůstanou reprezentační zápasy.