Jak upozornil server zdopravy.cz, fragmenty stroje (takzvané tagy) nabídla do prodeje společnost Aviation Tag, která se zabývá prodejem pamětních kousků šrotovaných letadel. Cena ze jeden kus je 25 eur, tedy něco přes šest set korun.
Zmíněný Airbus A319 létal pod názvem Vysočina od roku 2007, červenobílé barvy pak dostal o dvanáct let později.
"Když jsme s ČSA řešili náš výjezd do Belgie, dostali jsme nabídku na obrandování letadla, čehož jsme rádi využili," uvedl tehdy Michal Býček, tiskový mluvčí Slavie.
"Naše barvy se s ČSA velmi dobře doplňují, takže jsme rádi, že se povedl velmi jednoduchý a vkusný branding. Je to nejen motivační prvek pro hráče, ale jsme rádi, že klub můžeme tímto způsobem velmi dobře reprezentovat," doplnil.
Slávisté si "vlastní" aeroplán ale dlouho neužili. Airbus měl zamířit do šrotu ještě téhož roku, tedy poměrně nečekaně brzy. ČSA na lety sice nasazují často i přes dvacet let staré stroje, na trhu použitých letadel ale údajně nebyl o A319 takový zájem jako o větší A320/321.
Letoun sice udržely o rok déle ve vzduchu problémy s uzemněním letadel Boeing 737 MAX, kvůli nedostatku letadel si ho ještě pronajala skupina Smartwings na doplnění kapacity.
Osud stroje se ovšem definitivně naplnil v prosinci 2020, kdy byl rozebrán na britském letišti Cotswolds.