Tři týdny po šampionátu se ze skladby stal hit letošního léta ve Francii, velký zájem je o ni na internetu i v obchodech. Trojice kolegů z malé nahrávací společnosti Plage Records, která se obvykle zabývá hudbou k reklamám, složila píseň během půlhodiny den po finálové prohře s Itálií na penalty. Zakladatelé firmy Emmanuel a Sebastien Lipszycovi a skladatel Franck Lascombes tak prý ze sebe chtěli setřást frustraci z porážky, kvůli níž se nemohli soustředit na normální práci. Píseň v rozverném karibském rytmu s originálním názvem Coup de Boule nejprve zveřejnili na internetu a skladba brzy zaplavila e-mailové schránky po celé zemi. Rázem se z ní stala nejstahovanější hudební nahrávka, za uplynulé dva a půl týdne si ji do svých počítačů nahrálo přibližně 80 tisíc lidí. Podle Warner Music, která se po počátečním úspěchu ujala distribuce, se navíc stala nejprodávanějším singlem ve Francii, vévodí i vyzváněcím melodiím pro mobilní telefony. Autory takový úspěch šokoval. "První překvapení bylo, když jsme to dvě hodiny po umístění na internet slyšeli hrát v rádiu," řekl Emmanuel Lipszyc. "Nemysleli jsme, že to bude hit. Měl to být jen vtípek pro přátele," dodal. Společnost Warner Music ovšem vzala tento žert vážně a už dokonce chystá verzi Hlavičky v italštině, španělštině a japonštině. Singl by chtěla distribuovat ve 20 zemích po celém světě. Autory však více než zájem fanoušků a úspěch zajímá, jak na píseň zareaguje Zidane. "Doufám, že se nenaštve. Myslím, že to už musel slyšet, ale zatím nemáme žádné ohlasy," uvedl Lipszyc.