Praha - Dresy brazilského klubu Fluminense de Feira z tamní čtvrté nejvyšší soutěže baví internet. Tým z oblasti Bahia ze severovýchodní části největší jihoamerické země totiž sponzoruje místní supermarket.
Na tom by nebylo nic neobvyklého. Ale hlavní sponzor Fluminense využil k reklamnímu sdělení také plochu pro jména hráčů a velmi nápaditě zneužil také čísla hráčů.
Fanoušci tak mohou návštěvou zápasu dokonce ušetřit čas, už totiž nemusí listovat akčním letákem slev. Pokud se totiž pořádně podívají na hráče s číslem deset nebo pět, tak zjistí kolik stojí pizza respektive šampón. Další hráči zase propagují třeba holící pěnu nebo nealkoholické nápoje.
Advertising gone too far?
— Yahoo Sport UK (@YahooSportUK) April 7, 2017
Brazilian club Fluminense de Feira advertise supermarket goods on their shirts - https://t.co/c4KW3PC6GV pic.twitter.com/1Pht5dHXP2
Průkopnická marketingová myšlenka ale týmu z půlmilionového města Feira de Santana v zápase proti Vitoria de Bahia příliš nepomohla. Šampón, pizza, holící pěna a další prohráli 6:0.