Akční leták nebo fotbalový dres? Průkopnická brazilská marketingová myšlenka baví internet

Sport Sport
7. 4. 2017 18:34
Brazilský klub Fluminense de Feira pobavil svými dresy fotbalovou veřejnost. Každý hráč totiž propaguje plochou pro jméno a také svým číslem výrobek z tamního supermarketu.
Brazilská fanynka (ilustrační foto).
Brazilská fanynka (ilustrační foto). | Foto: ČTK

Praha - Dresy brazilského klubu Fluminense de Feira z tamní čtvrté nejvyšší soutěže baví internet. Tým z oblasti Bahia ze severovýchodní části největší jihoamerické země totiž sponzoruje místní supermarket. 

Na tom by nebylo nic neobvyklého. Ale hlavní sponzor Fluminense využil k reklamnímu sdělení také plochu pro jména hráčů a velmi nápaditě zneužil také čísla hráčů. 

Fanoušci tak mohou návštěvou zápasu dokonce ušetřit čas, už totiž nemusí listovat akčním letákem slev. Pokud se totiž pořádně podívají na hráče s číslem deset nebo pět, tak zjistí kolik stojí pizza respektive šampón. Další hráči zase propagují třeba holící pěnu nebo nealkoholické nápoje.

Průkopnická marketingová myšlenka ale týmu z půlmilionového města Feira de Santana v zápase proti Vitoria de Bahia příliš nepomohla. Šampón, pizza, holící pěna a další prohráli 6:0. 

 

Právě se děje

Další zprávy