Důvěru v nejlepšího francouzského fotbalistu posledních let potvrdili také jeho hlavní sponzoři.
V průzkumu, jehož výsledky dnes zveřejnil list Le Parisien, uvedlo 61 procent dotázaných, že Zidanovi odpouští jeho úder hlavou do prsou italského obránce Marka Materazziho.
Opačného názoru bylo jen 27 procent.
Přestože důvod Zidanova gesta stále není jasný, 52 procent dotázaných řeklo, že Zidanovu reakci chápe, nepochopení projevilo 32 procent.
Podle 78 procent je také zcela správné, že novináři zvolili Zidana nejlepším hráčem mistrovství.
Zidana neopouštějí ani jeho sponzoři, kteří v posledních dnech zaplavili francouzský tisk celostránkovými reklamami s jeho portrétem. Firma Adidas, se kterou má Zidane smlouvu až do roku 2017, dokonce oznámila, že v sobotu otevře internetovou stránku www.mercizidane.fr (tedy www.dikyzidane.fr) a vyzvala Francouze, aby na ní vyslovili poděkování tomuto "mistru francouzského fotbalu".
Obchodní ředitelka společnosti Emmanuelle Gayeová řekla, že je třeba vzít v úvahu celou Zidanovu kariéru, a připomněla slova viceprezidenta firmy Herberta Hainera, že Zidane může být jejím velvyslancem, jak dlouho bude chtít. Dodala, že 85 procent fotbalových dresů v barvách francouzské reprezentace, které společnost ve Francii prodala, neslo jméno Zidane.
Ani pojišťovna Generali nezpochybnila kontrakt se Zidanem, který končí v roce 2008, totéž se týká telekomunikační společnosti Orange a televizní společnost Canalsat s ním hodlá prodloužit smlouvu, která vyprší letos v létě.
Potravinářská skupina Danone, která má se Zidanem smlouvu do roku 2015, už také oznámila, že Zidane se 3. září zúčastní v Lyonu finále Danone Nations Cup, což je jakési neoficiální fotbalové mistrovství deseti- až dvanáctiletých, které firma sponzoruje. Zidane je velvyslancem programů společnosti pro děti v celém světě.