Neobvyklou pouliční fotbalovou výstavu pořádá automobilka Hyundai, která je jedním z hlavních partnerů fotbalového šampionátu, ale také českého mužstva. Jejím cílem je potěšit oko fotbalových fajnšmekrů, kteří si mohou na 200 fotografiích od Martina Sidorjaka připomenout cestu českého mužstva náročným kvalifikačním bojem.
Fanouškům bude nabídnuto i osobní zapojení. Velký zájem podle všeho vyvolá možnost napsat fotbalistům svůj vzkaz na čtyři metry vysoký fotbalový míč 'Goodwill Ball'. Míč je součástí celosvětového projektu, který startuje ve všech 32 účastnických zemích. Bude vystaven na slavnostním zahajovacím ceremoniálu v Berlíně a bude putovat také po všech stadionech, na nichž Češi nastoupí. Pro nejšťastnějšího fanouška je navíc připraven i osobní automobil.
K zapojení do zajímavé soutěže stačí jen vyplnit přihlášku u hostesek, které budou přítomny na jednotlivých zastávkách mise, která skončí tak jako začala v Praze. V každém z dvaceti zastávek stráví jeden den.