Eurotel končí u fotbalové Sparty

ČTK
6. 4. 2006 17:10
Praha - Po šesti letech končí reklamní spolupráce fotbalové Sparty a mobilního operátora Eurotel. Jeho logo tak zmizí ze sparťanských dresů. Jméno nového sponzora zatím vedení klubu tají.

Podle zákulisních informací půjde o zahraniční společnost, která má do klubové pokladny přinést více peněz než její předchůdce.

O ukončení spolupráce s Eurotelem informoval mluvčí klubu Lukáš Přibyl. "Vedení Sparty finišuje v jednáních s novým generálním sponzorem klubu, jehož jméno se veřejnost brzy dozví. Sparta bude i nadále finančně stabilním klubem s nejvyšším rozpočtem v České republice," uvedl Přibyl.

Spolupráce Sparty s Eurotelem začala v roce 2000. Podle neoficiálních informací ročně do letenské pokladny proudilo 50 až 60 milionů korun, ovšem klub ani mobilní operátor nikdy výši kontraktu nezveřejnily. Během posledního roku se opakovaně objevily v médiích informace, že vzájemná spolupráce není ideální a po příchodu nového majitele do Eurotelu se odchod firmy z Letné očekával.

Klub i přes tento rozchod hodlá rozšiřovat mobilní služby pro fanoušky. "V další etapě se Sparta chystá zaměřit na rozšíření mobilních služeb pro své fanoušky a věří, že nová nabídka povede k podchycení zájmu o sparťanský fotbal zejména u mladších generací fotbalových příznivců," praví se v klubovém prohlášení.

 

Právě se děje

Další zprávy