On-line sázková společnost bet-at-home upozorňuje svou celoevropskou reklamní kampaní znovu na svou rozsáhlou a atraktivní sázkařskou nabídku u příležitosti Mistrovství Evropy ve fotbale 2012, které se koná v Polsku a na Ukrajině.
Ústředním prvkem kampaně je nový televizní spot, v němž si fotbalový fanoušek vyčaruje z domova svůj vytoužený výsledek. Jak? Zcela jednoduše, „zabrání“ jednomu útočníkovi vstřelit branku. Na konci spotu se pak s notnou dávkou humoru dozvíme, co je důvodem indispozice tohoto hvězdného hráče: Podléhá totiž čárům panenky voodoo. Od této chvíle můžete spot zhlédnout na YouTube na adrese http://www.youtube.com/user/betathomecom.
Marketingový manažer Milan Kosař k tomu dodává: „S myšlenkou kouzel voodoo si důsledně razíme cestu odvážné a nekonvenční komunikace. Reklama během ME ve fotbale musí polarizovat, jinak zanikne v enormním přívalu informací“. bet-at-home.com dosáhla od svého založení před více než deseti lety díky svým poutavým reklamním kampaním významného jména mezi sázkaři. Při posledním MS se o patřičný rozruch ve světě postaral úder hlavy Zinedina Zidana. Dva roky předtím rozbouřil city vášnivý francouzský polibek rakouské fotbalové fanynky s německým fandou.
Panenka voodoo se probouzí k životu
Kromě spotu září panenka voodoo také jako hlavní představitelka ve veškerých reklamách a v internetových bannerech. K životu se tato figurka probouzí koneckonců i jako reklamní předmět během celého ME. Pro všechny ty, kteří si chtějí trochu vylepšit díky svým sportovním znalostem a intuici své příjmy, jsme na stránkách www.bet-at-home.com přichystali atraktivní bonus k ME: Od 1. do 13. června dostanou VŠICHNI zákazníci – noví i ti stávající – 50 procent svého vkladu jako jednorázovou odměnu. Zjednodušeně řečeno, pokud vložíte 400 eur, budete mít k dispozici 600 eur. Vyplatí se tedy využít maximální částku.