reklama
 
 

Hrdlička odráží vulgární útoky na Plíškovou. Je to fajn holka, celý den se chechtá, říká

3. 9. 2017
Na kurtu působí tenistka Karolína Plíšková až chladně, ale mimo něj je veselá. A jako "super holku" chce přítel a zároveň manažer světové jedničky Michal Hrdlička světovou jedničku prezentovat.

New York - Michal Hrdlička se stal manažerem Karolíny Plíškové, s kterou se po Wimbledonu zasnoubil, i její sestry Kristýny letos v dubnu. Obě tenistky mají společné to, že při hře vypadají nepřístupně a přísně.

"Na všechny působí jako ledové královny bez velkých emocí, ale realita je jiná. Jsou to holky, se kterými je velká legrace. Kája se chechtá od rána do večera," řekl Hrdlička v dějišti US Open.

Konstatoval, že lidé, kteří se s Plíškovou setkali osobně, jsou z tenistky nadšeni. "Když jde Kája na jednání, tak partneři poznají, jaká to je pohodová a super holka. Smějí se s ní od rána do večera a diví se, že není vůbec taková, jak mysleli. A mým cílem je ukázat veřejnosti, jaká je Karolína ve skutečnosti," plánuje Hrdlička.

Vymýšlí, jak toho dosáhnout. Plíšková není exhibicionistka a nemá ráda veřejné akce. "To není její styl," řekl Hrdlička s vědomím, že ho čeká běh na dlouhou trať. Plíšková založila nadaci a manažer chce využít média a sociální sítě. "Plánujeme, že by se udělala i virální videa z tenisového života a zákulisí. Bylo by fajn, kdyby se objevila v pořadu typu Show Jana Krause. Pozvánky má, ale odmítá tam chodit, protože to nemá ráda. Tohle jsou cesty, jak by se mohla ukázat v pravém světle," řekl.

Netlačí pětadvacetiletou Plíškovou, aby absolvovala akce, které nechce. Musí ji přesvědčit, že jsou k užitku. "Na ni se musí opatrně, ne direktivně. To by se hnedka zakousla a a priori by takovou věc nechtěla absolvovat," řekl Hrdlička.

Od tenistky převzal starost o sociální sítě. Jedním z důvodů je i fakt, že hráčky na nich čelí často sprostým útokům. "To jsou hodně sázkaři. Zvlášť na grandslamech se na sítě Kája vůbec nedívá. A co publikuji, to je po vzájemné dohodě. Třeba soukromé věci na ně vůbec dávat nechce," řekl osmadvacetiletý Hrdlička.

Bývalý moderátor sportovních zpráv v televizi Nova Hrdlička dělal marketing pro fotbalovou Mladou Boleslav a studoval sociální a mediální komunikaci na univerzitě Jana Ámose Komenského. U Plíškové je jeho parketou vztah s veřejností. "V marketingovém týmu máme specialisty a machry v tomhle oboru," dodal.

První hráčkou světa se Plíšková stala po Wimbledonu v půlce sezony. Hrdlička se snaží využít příznivého období a dojednat nové smlouvy. "Nejde ležet a čekat, že někdo přijde. Tak to nefunguje. Ani tak, že někam napíšete mail a všichni si sednou na zadek. Chce to lidem ukázat možnosti, jaké nabízíme," nastínil Hrdlička.

Hrdlička a jeho firma nejsou jediní, kdo Plíškovou zastupuje. Hráčka má i smlouvu s nadnárodní agenturou Octagon. "Oni mají exkluzivitu na oblečení a tenisové rakety, procenta z těch smluv jdou za nimi. Ostatní marketing sdílíme dohromady," řekl a dodal, že vedou jednání s několika významnými globálními společnostmi. "U některých jsme už docela blízko, ale ještě není nic podepsáno," řekl Hrdlička.

Když Hrdlička zvažoval možnost, že začne Plíškovou manažersky vést, řešil to třeba i s mentálním koučem tenistky Marianem Jelínkem. Od okolí hodně slyšel, že se to projeví na jejich vztahu. "Ten je naštěstí harmonický pořád," ujistil Hrdlička, který byl ženatý s moderátorkou Lucií Borhyovou, s kterou mají dceru Lindu.

autor: ČTK | 3. 9. 2017

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    Komerční sdělení
    reklama

    Sponzorované odkazy

    reklama