reklama
 
 

39 obrazů ze zákulisí Tour: Proč mají cyklisté na kole taháky a fandí se i řidičům?

Aktualizováno 29. 7. 2019 10:10
S bývalým španělským profesionálním cyklistou Pedrem Horrillem jsme se vydali zkoumat zákulisí Tour de France. Jak to vypadá v zóně pro VIP a proč mají cyklisté na kole nalepené taháky? Jak vypadá pohled na závod z vrtulníku a také z kabiny škodovky, která jede po trase závodu?

Pedro Horrillo absolvoval dvakrát Tour, osmkrát Vueltu a třikrát Giro. To poslední (v roce 2009) se mu málem stalo osudným. V osmé etapě se zřítil do desítky metrů hluboké rokle a s mnohačetnými zraněními byl dva dny byl v kómatu. 

K cyklistice se pak ale vrátil, i když už nezávodí. Dělal tiskového mluvčího profesionální stáje a sportovního novináře. Na Tour de France spolupracuje s týmem české automobilky Škoda a řídí jedno z aut, ze kterého ukazuje krásy a zajímavosti závodu hostům této firmy.

"Tour není zdaleka jen cyklistický závod," vysvětluje. "Je to velký sportovní cirkus, jehož součástí jsou i reklamní a marketingové akce, jako třeba známá karavana, která jede před pelotonem," říká. Kromě toho patří k Tour také nejrůznější programy pro hosty firem, které jsou hlavními sponzory závodu.

Právě díky Škodovce a s pomocí Pedra Horrilla jsme nahlédli do zákulisí nejslavnějšího cyklistického závodu na světě. Jak to tam vypadá, najdete ve fotogalerii u tohoto článku.

Škoda Auto je oficiálním partnerem Tour de France, pro potřeby závodu letos poskytla na 250 automobilů.

Tour De France s redaktorem Aktuálně. Andy Schleck nás vzal na ranní projížďku | Video: Aktuálně.cz |  01:01

autor: Tomáš Vocelka | 27. 7. 2019 7:34

Související

    Pokračujte dál

    Hlavní zprávy

    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama
    reklama